    From: Kataryniarz <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona Danych Osobowych
    Date: Fri, 04 Jan 2002 04:27:45 +0100

    On Fri, 4 Jan 2002 02:11:38 +0100, "ramzes.net"
    <r...@r...net.antyspam> wrote:

    >Nie wiem jak zabezpieczyc sie przed oskarzeniami, ale wiem jak zabezpieczyc
    >sie przed podawaniem cudzego adresu w anonsach.

    Takie oprogramowanie wlasnie jest w trakcie pisania, ale zanim
    zostanie ukonczone jeszcze troszke czasu minie.

    >PS. moim zdaniem nie lamiesz prawa bo e-mail nie nalezy chyba do danych
    >osobowych... a nawet jesli, to Ty ( a raczej Twoja strona www ) umozliwiacie
    >jedynie lamanie prawa, prze co stajesz sie chyba wspolwinnym. Powinienes
    >wiec kasowac takie dane po interwencji pokrzywdzonych osob i po sprawie.

    Oczywiscie kasuje. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie, ze adres
    e-mail w polaczeniu z imieniem lub ksywka nie moze posluzyc do
    zidentyfikowania osoby i w zwiazku z tym nie podlega ustawie, ale
    chcialbym poznac zdanie osob obeznanych w temacie.

    Dziekuje.