  • Data: 2017-10-03 11:02:44
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA8033FF583D2Bbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Kosciół jako organizacja w Polsce tez nie głosuje a jednak wpływ na
    >wynik
    >wyborów ma zdecydowanie niepomijalny.

    Czyli suweren tak chce :-)

    >Jednemu to sie kiedys nawet udało.
    >Co nie zmienia ze taki zart uwazam za mało smieszny.

    Ale czy to zart ?

    Pamietaj, ze amerykanska konstytucja wyrosla z przesladowania
    obywateli przez rzad (brytyjski).
    I obywatele chcieli kraju, gdzie rzad ich nie bedzie przesladowal, i
    doszli do wniosku, ze nic tak nie gwarantuje swobod obywatelskich jak
    dobrze uzbrojona milicja obywatelska.

    A my ? My od 70/200/1000 lat przyzwyczajeni do przesladowania :-)

    J.