  • Data: 2017-10-16 12:49:18
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-16 o 11:57, Trefniś pisze:

    > (...)

    > :O
    > Nie ma znaczenia?
    >
    > M y ś l   chłopie!!!
    >
    > Jeśli tylko się napatoczył lub był zaledwie podobny, to został przez
    > posła napadnięty bez powodu, a kiedy przed napaścią się bronił, został
    > "wymixowany" z tego świata.
    > W ten sposób każdy _zbir_ może zaatakować, a w razie czego to będzie
    > "bił w obronie własnej".
    >
    > Powyższe nie dotyczy posła, którego prokuratur (a i sąd nakarmiony
    > materiałami zebranymi przez prokuraturę) uznali za niewinnego. Powyższe
> [...]

    Co byś czytał, to wychodzi na to, że to osoba się broniła, świadków na
    inne działanie nie mamy. Więc nie ma znaczenia - znaczenie ma kwestia
    bójki, no ale... To nie ja wprowadzam, napada żeby bić w obronie
    własnej" - normalnie jak ten Jasio z dowcipu, co niby wpierdy dostał,
    ale oddał, koledze, nawet wcześniej... Jedyne założenie zastosowania
    obrony koniecznej, że zaatakowany był ten poseł. W innym przypadku nie
    byłoby obrony własnej.

    --
    http://zrzeda.pl