  • Data: 2017-10-16 12:44:47
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-16 o 11:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Ale co - smierc ?
    >
    > Pytanie co by bylo, gdyby go rabnal w pysk, moze tez kraweznik, moze
    > smierc od innych uszkodzen - i myslisz, ze by krocej ciagali ?

    moze, ale gdyby rąbnął gdzie indziej inie tak mocno, raczej zgiałby się
    w pół i usiadł, a nie leciał bezwładnie i potykał o własne nogi. Ale to
    tylko gdybanie. Wg niektórych, ta osoba winna być nie tylko targana po
    sądach, ale jeszcze aresztowana. Na szczęście policja potraktowała tą
    sprawę podobnie, pomimo, że kolega nie był żadnym p.osłem ani osobą z
    immunitetem.

    --
    http://zrzeda.pl