  • Data: 2017-10-16 14:20:52
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-16 o 14:09, Trefniś pisze:

    > Ale właśnie coś nielogicznego chcesz tutaj udowodnić i się pogrążasz.
    > Pijaczek szedł, został przez posła zaczepiony, bronił się przed atakiem
    > i w nagrodę został "wymixowany" - to według tej pokracznej logiki obrona
    > konieczna.
    > Uwaga - obrona konieczna  p o s ł a !!!

    No właśnie tak przedstawia to prasa - na podstawie nie wiadomo czego, co
    jest nielogiczne jak sam zauważasz. Więc zrobić należy domniemanie, że
    jednak było albo inaczej, gdyż prokuratura wywnioskowała, że poseł się
    bronił, albo że było tak, tylko trzeba by mieć jakieś poparcie, poza
    wyobraźnią dziennikarza na to, jakieś poszlaki choćby... Dlatego - nie
    wiem, może jest jakaś racja, po stronie prasy, ale jeśliby było to
    rzetelnie przeprowadzone, byłoby coś więcej poza tym co wydumał sobie
    dziennikarz.

    --
    http://kaczus.ppa.pl