  • Data: 2022-07-28 13:35:28
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.07.2022 o 11:25, ąćęłńóśźż pisze:

    > Rzecz w tym, że ten dyżurny w pierwszych słowach powiedział "o,
    > miejsce kradzieży to mój rejon, to ja będę prowadził". Dobrze, że nie
    > anestezjolog. Tyle że jest różnica, gdy przyjmują zgłoszenie godzinę
    > po zdarzeniu lub za kilka dni (jak przejdzie przez dzienniki i
    > przełożonych od rozdysponowywania zadań).

    Jeśli nie ma numeru ramy, to nie ma żadnej. I tak nei znajdziemy.
    Przecież, gdyby nawet Policjant w drodze legitymowania miał to w ręce,
    to jak ma stwierdzić, że to Twój rower?

    A przejrzeć monitoring i ustalić sprawcę na tej podstawie, to można i
    kilka dni później. To nic pilnego. Przeważnie nie ma dostępu on line do
    nagrań wstecznych.

    --
    Robert Tomasik