  • Data: 2022-07-28 23:13:58
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 lipca 2022 o 23:00:58 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A widzisz, dzisiaj zainspirowałeś mnie do zadzwonienia na parkującego na P-21 (a to
    naprawdę 20-5k? W necie było, że stówa i punkt karny),

    Kary dla sprawcy czy nagrody dla sygnalisty?

    Dobra żartowałem;)
    W stolycy nie da rady żyć normalnie?
    Ja kilkaset km od stolycy nie miałem nigdy potrzeby dzwonić na żadne 9xx że ktoś auto
    zaparkował.

    > Skąd oni się biorą?
    Sygnaliści?
    Wg mnie nudzą się. Bo wisienek z tego chyba nie ma