  • Data: 2022-07-28 23:32:04
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 lipca 2022 o 23:03:44 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Muszę się z Tobą zgodzić. Szczególnie że ostatnio trochę Twoich tekstów tu na
    grupach przeczytałem.
    > Wg mnie jak nic do tego zbioru należysz

    Są dwa rodzaje tych, co się nie dostosowują (oprócz tych, co się dostosowują) - ci,
    dzięki którym jest postęp, oraz mięso armatnie.
    "Wiesz, w parku gwałcą."
    "Skąd wiesz?"
    "No szłam przedwczoraj i mnie zgwałcili, szłam wczoraj i mnie zgwałcili"
    "A dzisiaj?"
    "Dzisiaj też idę!"
    Chcącemu nie dzieje się krzywda.
    Choć mimo wszystko z urzędu mogą ścigać.

    > Uzasadnisz? Czy za redaktora Radio Erewań chcesz robić?

    Z Radiem Erewań nie ma żartów.
    Ale gógiel, młodszy, też na "pijany kierowca przepadek samochodu" potrafi
    odpowiedzieć.
    Chyba że odłożone, bo wojna przyszła za miedzę.