  • 1. Data: 2012-07-04 23:48:31
    Temat: Obowiązek posiadania dokumentów
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-05 00:44:29
    Temat: Re: Obowiązek posiadania dokumentów
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-04 23:48, anacron pisze:
    > Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    > obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    Chuj wie w tym kraju wszystko jest mozliwe.

  • 3. Data: 2012-07-05 01:10:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    > obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    Pytasz o żółte papiery? Ja bym na Twoim miejscu woził. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-07-05 01:28:09
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    > obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    z tego co szukałem ostatnio - mimo hucznych zapowiedzi nie weszło...

  • 5. Data: 2012-07-05 08:09:23
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    > obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    Wojskowym wystarczał szkaplerz.
    Gdyby nie Oświęcim to tatu z peselem byłby najlepszy.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2012-07-05 09:27:53
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-05 08:09, NKAB - pisze:

    > Wojskowym wystarczał szkaplerz.
    > Gdyby nie Oświęcim to tatu z peselem byłby najlepszy.
    >
    > Andrzej.

    Spokojnie. Jeszcze za Twojego życia nas wszystkich zacipują jak psy i
    nie będzie to miało żadnego związku z Auschiwtz (choć z Żydami - jak
    najbardziej).

    BTW - odkąd pamiętam, psy rasowe były tatuowane. Chyba prościej było
    objąć "inne psy" mniej czy bardziej obowiązkowym tatuowaniem, niż
    dodatkowo cipować wszystkie. Ale widocznie ktoś musiał zarobić na
    cipach, więc mamy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 7. Data: 2012-07-05 10:39:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    anacron wrote:
    > Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    > obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    U najblizszego weterynarza popros o zaaplikowanie podskorne chipu z PJ i DR, DO
    i OC. Podczas kontroli bedziesz dmuchal i nadstawial tylek by mogli odczytac z
    chipu i tyle.

  • 8. Data: 2012-07-05 18:29:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 23:48, anacron pisze:
    > Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    > obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    Zdaje się, że komendant legitymację musi mieć przy sobie nawet
    na klopie. Inaczej mandat.

  • 9. Data: 2012-07-05 20:52:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/4/2012 11:48 PM, anacron wrote:
    > Niegdyś obiło mi się o uszy, że już nie ma, czy niebawem nie będzie
    > obowiązku wożenia przy sobie dokumentów. Weszło to już w życie?

    to jeszcze zalezy jakich dokumentow. Aktu malzenstwa nigdy nie trzeba
    bylo wozic.