  • Data: 2005-08-22 12:43:10
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wytłumacz sądowi, w jaki sposób miejsce owej czynności stanowi istotną
    > różnicę.

    Oczywiście że stanowi, bo spór idzie o mój dom, o mój spokój.

    > Widać jesteś rozpuszczony dobrobytem i nigdy nie miałeś problemów
    > finansowych.

    Posługujesz się swoją miarką. Miałem problemy finansowe nie raz, a i
    obecnie nie stoję najlepiej. Osoba kochająca jest naprawdę w stanie dużo
    dać z siebie i na pewno nie będzie żałować na hotel.

    > IMHO biegły może uznać, że takie szykanowanie dziecka (tu nie! idźcie do
    > hotelu!) może negatywnie wpłynąć na stan emocjonalny oraz więzi rodzinne.

    Oczywiście że może uznać. Ale wydaje mi sie ze uzna raczej to co ja piszę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."