  • Data: 2005-08-22 13:26:15
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>
    napisał w wiadomości news:debvn6$1su$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > najpierw sprawdza się czy osoba uprawniona w pierwszej kolejności
    wyraża
    > zgodę na przebywanie obcych osób na jej własności, a potem jeżeli
    nie
    > można tego sprawdzić, bierze się pod uwagę zdanie osób które w danej
    > chwili sprawują piecze nad lokalem.
    > I tutaj jest pytanie czy pełnoletni syn jest bardziej sprawuje
    piecze
    > nad mieszkaniem niz. maloletnia córka.

    A jakaś podstawa prawna do uznania, ze prawa córki do mieszkania są
    mniejsze, niż syna? Zresztą przejrzyj wątek, bo nie chce mi się
    jeszcze raz tego wałkować. W art. 193 kk mowa jest o osobie
    uprawnionej do wydania zakazu. Kluczowym jest znalezienie podstawy
    prawnej uprawniającej brata, czy też nawet rodziców do zakazania 16-to
    latce przyjęcia w swoim pokoju kolegi. Wszystko reszta już się samo
    wyjaśni.