  • Data: 2005-08-22 13:20:38
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:deblen$2kg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wystarczy przepis ogólny, który uprawnia sąd do wydawania wszelkich
    > zarządzeń dla *dobra małoletniego* - jest w kodeksie rodzinnym i
    > opiekuńczym, nie chce mi się szukać numeru.

    Sądowi oczywiście że wystarczy do wydania zarządzenie - tylko
    jakiego?. Nie o to mi chodziło, ze sądowi nie wolno. Chodziło mi o to,
    czy aby nie za bardzo chcemy naszą córkę chronić przed tymi intymnymi
    spotkaniami. Ustawodawca uznał, że granicą jest 15 lat. Może błędnie,
    ale chwilowo jest to obowiązująca granica. Dalsze tego ograniczanie
    cokolwiek narusza z drugiej strony wolność nieletniej. Nie twierdzę,
    że od razu jest zbrodnią, ale w każdym razie tak do porządku dziennego
    nad tym przejść nie można. Stąd napisałem, że pozostawanie w
    konkubinacie uznał bym za przesadę, ale przyjmowanie odwiedzin już
    nie.