  • Data: 2013-04-30 14:15:42
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2013 14:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Owszem, dokładna data nie jest oczywiście podana, ale na podstawie
    > opisywanych okoliczności wychodzą okolice końca września.

    Tak? A jakich okoliczności? Nigdy tego nie badałem, bo to bez znaczenia,
    ale ciekawy jestem jak to widzisz.

    > Normalna, polityczno-merketingowa decyzja.

    Owszem. Bez związku ze Zbawieniem. Układ całego roku kościelnego jest
    bez znaczenia dla wiary i jest to wyłącznie czysto organizacyjna sprawa
    kiedy wspominamy jakie zdarzenie. Choć akurat Wielkanoc jest zdaje się
    dość dobrze określona.

    > Zaprzestań tej taniej psychoanalizy, pedofilu....

    Widzę szatan drży...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek