    From: "Paweł" <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: ASO rozbiło mi auto
    Date: Thu, 12 Jan 2006 14:21:27 +0100

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:dd30a$43c640b8$5112dc5e$3421@news.chello.pl...
    > > uwaga na hosting tpi.pl !!
    > > Ich oferta to oszustwo.
    >
    > Przepraszam, moglbys uzasadnic?

    Proszę bardzo.
    Dwa lata temu skorzystałem z ich oferty pod tytułem "Internet Biznes" -
    "płacisz za tyle ile potrzebujesz".
    Wykupiłem pod moją domową stronę 50 Mb przestrzeni dyskowej. Nie generowałem
    dużego ruchu, cała strona ważyła 12 Mb.
    Po pewnym czasie ze zdumieniem stwierdziłem, że moja przestrzeń się kurczy.
    Rosną za to dziwne pliki .cache i .log
    W końcu zapełniły one całą moją dostępną przestrzeń.
    Helpdesk, nie dość, że trudno dostępny to traktował mnie jak debila. "Logi
    są standardową częscią serwisu i nie mogą być skasowane"
    Nikt nie potrafił mi rozsądnie odpowiedzieć na proste pytania:
    1. Jeśli kupiłem 50 Mb, a wykorzystuję 13 to dlaczego nie mogę wgrać nic
    nowego na stronę?
    2. Ile mam kupić przestrzeni dyskowej by swobodnie korzystać z 50 Mb? Czy to
    ma być 500 Mb? 1 Gb? Jeszcze więcej?
    3. Dlaczego nie mogą wykasować logów i plików cache? Dlaczego puchną one w
    tempie ok 1 Mb dziennie?
    4. Czemu w ofercie nie było napisane, że de facto klienci utrzymują miejsce
    na pliki systemowe?

    Na zakończenie mojej z nimi współpracy przysłali list, że rozwązują umowę z
    końcem okresu rozrachunkowego.
    Jednak zablokowano mi dostęp do moich plików mniej więcej na 3 miesiące
    wcześniej niż było opłacone.
    Zwrotu pieniędzy za niewykorzystany czas świadczenia usługi oczywiście się
    nie doczekałem.
    Pies ich trącał. Mają u mnie w zamian darmową reklamę.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!