  • 71. Data: 2006-03-27 01:23:01
    Temat: Re: OEM
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

  • 72. Data: 2006-03-27 02:30:06
    Od: Arek <a...@e...net>

  • 73. Data: 2006-03-27 02:40:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

  • 74. Data: 2006-03-27 03:58:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    > I co to znaczy podwędził?

    Nie czuję potrzeby Ci tego wyjaśniać.

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 75. Data: 2006-03-27 06:45:24
    Temat: Re: [OT] Re: OEM
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 27 Mar 2006 01:57:57 +0200,
    Arek <a...@e...net> screamed:
    > [..]
    >
    > Cóż - skoro wiesz lepiej to powtórz publicznie te prawdy, skoro je za
    > nie uważasz, przedstaw się ładnie, a ja postaram się, żebyś mógł je
    > udowodnić w sądzie.

    Tzn. to jak? Wolno już przetwarzać czy nie? Liberalizm postępuje... (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 08:45:02 user up 10928 days, 20:40, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Guns don't kill people. Bullets kill people.

  • 76. Data: 2006-03-27 11:37:42
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    poreba napisał(a):
    > A jeśli podpiszemy umowę na wynajem pomieszczenia na cele mieszkaniowe a ja
    > tam usługi będę uskuteczniał mamy przypadek bezumownego korzystania z
    > lokalu?

    A uważasz, że nie? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."

  • 77. Data: 2006-03-27 11:55:32
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Robert Tomasik in <e069c0$osj$1@nemesis.news.tpi.pl> wrote:

    > Od strony cywilnej jest to w sumie naruszenie warunków umowy, ale jak je
    > dowieść przed sądem?

    No tak, tylko że nikomu nie daje się do przeczytania licencji przed zakupem
    oprogramowania, a skoro zapłaciłem (załóżmy że nie jestem informatykiem i
    nie wiem co to OEM), kupuję komputer z Windowsem, nie wnikam czy to OEM,
    czy BOX bo nawet nie wiem, że istnieje takowy podział, dla mnie OEM na
    fakturze to jakiś niezrozumiały symbol. Po pół roku komputer mi się spalił,
    no to kupiłem sobie drugi, ale już bez Windowsa, bo przecież tego mam i
    pewnego dnia dostaję wezwanie do sądu o naruszenie zasad licencji? A
    podpisywałem coś? Znak kilka przypadków naruszenia warunków licencji i
    wygranych przez powodów spraw przed sądem, ale te licencji dotyczyły
    oprogramowania dedykowanego i kupujący dostawał takową do przeczytania
    przed zakupem i musiał ją podpisać przy zakupie.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 78. Data: 2006-03-27 12:08:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tomasz Motyliński napisał(a) :
> [...]
    > no to kupiłem sobie drugi, ale już bez Windowsa, bo przecież tego mam i

    Jak ten Windows znalazł się na Twoim dysku? Przelał się tam
    strumieniem hiperprzestrzennym? Czy może go zainstalowałeś?
    W czasie instalacji masz wyświetloną licencję. Czy ją przeczytasz
    czy nie, to Twój problem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 79. Data: 2006-03-27 14:12:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dlatego, że ktoś "podwędził" domenę.

    Ty jakiś pechowy jesteś. Najpierw Bóg odebrał ci rozum a teraz domenę ci
    podwędzili;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 80. Data: 2006-03-27 14:15:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    >A Ty widzę porzuciłeś
    > Mandrivę na rzecz MSzajsu? ;-)

    Mandrivę testowałem tylko dla próby.
    I stwierdziłem, że jestem w zbyt małym procencie snobem aby jej używać.
    Na dzień dzisiejszy używanie linuksa w zastosowaniach "domowych" tylko
    snobizmem można uzasadnić.
    Nie oferuje "zwykłemu" użytkownikowi nic ponad XP-ka a połączone jest z
    utrudnieniami z czasołchonnością.