  • 21. Data: 2004-02-17 20:17:44
    Temat: Re: OC rolnika ?
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl> napisał w
    wiadomości news:c0kd0f$88v$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Dowiedziałem się, że OC kosztuje ok. 1zł za hektar (postaram się to
    > jeszcze potwierdzić)

    no chyba nie
    okolo 40 zl ( od 10 hektarowego gopodarstwa) w pakiecie z ubezpieczeniem
    budynkow.
    z umowy ktora widzialem, niewynika aby stawka byla zalezna od
    powierzchni

    pozdro

  • 22. Data: 2004-02-20 17:13:09
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    > no chyba nie
    > okolo 40 zl ( od 10 hektarowego gopodarstwa) w pakiecie z ubezpieczeniem
    > budynkow.

    Budynki są oddzielnie, ale wiem że niektóre firmy przy ubezpieczeniu
    budynków i maszyn, dorzucają oc hektarów niejako gratis ;-)

    > z umowy ktora widzialem, niewynika aby stawka byla zalezna od
    > powierzchni

    Tyle jest ofert na rynku, że wszystko możliwe. Ja widziałem wniosek, w
    którym jest możliwość ubezpieczenia samych ha. Jak zobaczę wystawioną
    polisę na same ha, to dam znać w tym wątku, ile to kosztowało - może
    komuś się przyda.

    pozdrawiam
    Bremse