  • 1. Data: 2004-02-09 17:17:34
    Temat: Fundusz emerytalny
    Od: "macho" <l...@p...onet.pl>

    Kilka lat temu pewien osobnik bez mojej wiedzy i zgody wpisał mnie do
    funduszu emerytalnego. Obecnie toczy się sprawa przeciwko owemu osobnikowi,
    w której złożyłam stosowne zeznania. Od momentu wpisania mnie do funduszu do
    chwili obecnej nie pracowałam i nie odprowadzałam składek. Moje pytanie: czy
    mimo sfałszowania moich danych osobowych jestem prawnie członkiem owego
    funduszu, czy mogę swobodnie w chwili obecnej wybrać właściwy dla mnie
    fundusz?

    Dziękuję i pozdrawiam

    Ada

  • 2. Data: 2004-02-10 01:03:31
    Temat: Re: Fundusz emerytalny
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    macho wrote:
    > Moje pytanie: czy mimo sfałszowania moich danych osobowych
    > jestem prawnie członkiem owego funduszu, czy mogę swobodnie w chwili
    > obecnej wybrać właściwy dla mnie fundusz?

    A czy sfalszowana umowa moze miec dla Ciebie jakiekolwiek wiazace skutki?
    Odpowiedz jest chyba oczywista...
    pzdr.
    B.

    --