    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Mon, 28 Jan 2013 22:00:49 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał

    > Z marszu (wtedy tak było) poszedłem na jazdę i zdałem za pierwszym
    > razem. Moją instruktorką była kobietka z LOK, która startowała w
    > rajdach, więc przeszkolenie miałem takie, że placyk przejechałem ze
    > śmiechem na ustach i piskiem opon (podczas padającego deszczu i przy
    > kompletnie zaparowanych szybach),

    Dziś byś oblał. Choćby za zaparowane szyby i piszczenie oponami.

    > a na mieście nie zrobiłem żadnego błędu.

    Żadnego błędu? Niemożliwe.
    Przecież mogą oblać za jazdę mało dynamiczną. Albo wręcz przeciwnie.
    Albo za nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu, który sam jeszcze nie
    wiedział że ma zamiar przejść przez jezdnię, ale przecież mógłby.
    Albo za start spod świateł o sekundę za późno. Albo o milisekundę za
    wczesnie.
    Itd.
    Nie wiem jak dzisiaj, ale 20 lat temu zdarzało się, że równoległe
    parkowanie sprawdzali linijką, co do centymetra. Ma to sens? Ano ma -
    finansowy. I tylko taki.