  • Data: 2013-01-29 10:42:09
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-28 20:30:16 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Dochodzi jeszcze:
    > 3. "innych uczestników ruchu również mam gdzieś".

    Tak, to dobra definicja.
    Wycofuję się z mojej.

    > Tyle, że jak tak patrzę po samochodach, to może w mniejszym natężęniu
    > i z mniejszą gęstością, ale te wersje RÓWNIEŻ mają zastosowanie :]

    OK, pieszym też można przylepić łatkę.
    Tyle, że oni (wehikularze i perpedesiarze) o wiele mniej gardłują o
    prawie i jego szanowaniu...

    > Powiedz, że np. nie widujesz samochodów jadących wzdłuż chodnika,
    > a nie uwierzę.

    <rzep>
    Wzdłuż? Wszystkie tak jeżdżą!
    </rzep>
    ;-)

    Natomiast jeśli chodzi o jeżdżące po chodniku, to w zasadzie nie widuję.
    (może dlatego, że dość rzadko bywam w centrach miast - na peryferiach
    jest luźniej)

    > No, może nie o tej porze roku :>
    :-)))

    --