  • Data: 2013-01-28 23:31:45
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Kierowca powinien wiedzieć za co może stracić dowód rejestracyjny.

    Ta, jasne. I żeby móc faktycznie skorzystać z tej wiedzy powinien
    posiadać odpowiedni częstościomierz. I setkę innych szpejów do
    sprawdzania wszystkich możliwych parametrów auta. I przed każdym
    wyjazdem powinien osobiście robić przegląd i pomiary bo a nuż ma ciut
    za dużo tlenków azotu w spalinach, za dużo decybeli, nieprawidłową
    jasność lub geometrię któregoś ze świateł, niedostateczną przezierność
    szyb bocznych przednich itp.itd. A to przecież też mogą być powody
    uziemienia auta.

    > Ci których to nie interesuje powinni zatrudniać szoferów a
    > nie dorabiać teorie do własnej niewiedzy.

    Ci którzy mają takie hobbby niech się mu oddają z rozkoszą. A
    normalnym ludziom samochód służy do jeżdżenia. Od badania stanu
    technicznego jest przegląd a od napraw mechanik.