  • Data: 2013-01-29 14:17:38
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jan 2013, Alek wrote:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Ta, jasne. I żeby móc faktycznie skorzystać z tej wiedzy powinien
    > posiadać odpowiedni częstościomierz.

    I metrowy przymiar, nie zapomnij.
    Ale można to przetłumaczyć tak - aktualny egzamin, z pytaniami
    "pojedynczego wyboru", chyba utrudnia zadanie pytania z tej
    dziedziny tak, żeby było bezsensowne.
    Znaczy jeśli do wyboru będą odpowiedzi "60 do 120 mignięć
    na minutę" i "70 do 140 mignięć na minutę" to tak, jestem
    skłonny uznać je za przesadzone.
    Ale błędów grubych kierowca raczej popełniać nie powinien:

    [...]
    > I przed każdym wyjazdem powinien osobiście robić przegląd
    > i pomiary [...]
    > bo a nuż ma ciut [...]

    O to "ciut" chodzi.
    Żeby nie jechał z czymś co błyska 20 razy na minutę i uważał
    że ma sprawny kierunkowskaz.

    pzdr, Gotfryd