  • Data: 2006-02-09 11:37:15
    Temat: Re: OC - 2 pojazdy- 1 wlasciciel???
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. wrote:

    > Już widzę jak po wjechaniu w tył Mera CLK albo Maybacha o. Rydzyka
    > wyciągasz z kieszeni kilkanaście patyków z uśmiechem na ustach :-))).
    > Zastanów się co piszesz proszę... Sądy jeszcze bardziej pękałyby w szwach,
    > a komornicy nie nadążali zabierać aut i innego majątku ;-)))

    A teraz i tak - jak wezwą na miejsce _policje_ a TY odmówisz przyznania się
    do winy i.t.d. - to UBEZPIECZALNIA nie zapłaci tym ludziom - widziałeś o
    tym?

    > Chyba w Mozambiku :-))). Owszem, jest obowiązkowe, ale jeśli auto jest w
    > kredycie lub leasingu. To akurat jest oczywiste, chyba dla większości tu
    > zgromadzonych :-)

    AC jest "obowiązkowe" - czytaj niżej.

    > Co Ty pleciesz??? Jeśli masz AC to nie wliczysz kosztów naprawy auta, bo
    > faktury oddajesz do TU i dostajesz wypłatę odszkodowania. Chyba że robisz
    > jakoweś machlojki ;-)))

    AUTO firmowe - nie możesz zaliczyć naprawy w koszty firmy jeżeli NIE MASZ
    AC. Rozumiesz? Musisz wydać pieniądze a faktur tych NIE ZALICZYSZ w koszty
    (gdy nie masz AC) - czyli płacisz od tego PODATEK... ale abyś to zrozumiał
    musisz umieć liczyć. Weźmy mój ostatni przykład. Miałem stłuczkę - naprawa
    mojego auta to 4000 zl. Bez większego skrzywienia wyciągnąłem je z
    kieszeni. I teraz - nie mogę tego zaliczyć w koszty. W tych 4000 zł 33%
    (vat + dochodowy) to podatek... którego NIE MOGE odliczyć - czyli płace
    dodatkowo do "państwa" 1320 zł - razem jest to 5320 zł realnie wydanej
    kasy.
    Oczywiście gdybym miał AC... to moge odliczyć.
    Gdy nie mam AC - skarbowy przy pierwszej kontroli się przyczepi do tego i mi
    to wyrzuci z kosztów i.t.d.

    --
    Kudłaty