  • Data: 2006-02-09 15:18:37
    Temat: Re: OC - 2 pojazdy- 1 wlasciciel???
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > AUTO firmowe - nie możesz zaliczyć naprawy w koszty firmy jeżeli NIE MASZ
    > AC. Rozumiesz?

    Ech, zagadnę jeszcze :-).
    Wydawaliśmy na służbowe auta (jest nas dwóch wspólników i są dwa auta na
    firmę) różne kwoty. Począwszy od części zamiennych, zbitego reflektora,
    frostowania błotnika, poprzez płyn do spryskiwaczy, kończywszy na głupiej
    myjni. I wszystko to możesz odliczać. I VAT, i dochodowy. Nie wiem więc skąd
    ten wymysł że nie możesz odliczyć naprawy auta? Dodam jeszcze że księgowość
    prowadzi nam dużo biuro w Szczecinie i osobiście prosiłem ich i upewnienie
    się, czy rzeczywiście te faktury mogą iść w koszty :-).

    > Musisz wydać pieniądze a faktur tych NIE ZALICZYSZ w koszty
    > (gdy nie masz AC) - czyli płacisz od tego PODATEK...

    Patrz wyżej :-).

    > ale abyś to zrozumiał
    > musisz umieć liczyć.

    Sądzę że moja umiejętność liczenia znacznie przewyższa Twoją :-). Żwłaszcza
    jeśli Twoja dorównuje głupotom, jakie tu wypisujesz....