  • Data: 2006-02-09 11:41:10
    Temat: Re: OC - 2 pojazdy- 1 wlasciciel???
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. wrote:

    > Rozumujesz strasznie płytko, bez urazy :-). A co by było gdyby mi auto
    > buchnęli w nocy? AC chroniło mnie nie tylko przed kosztami napraw, ale też
    [...]

    Oddadzą Ci drugie takie samo?
    Bedziesz miał wzwyzke w AC?

    > Naprawiają Ci wyrządzoną szkodę. Oddają Ci pieniądze za element w podobnym
    > stanie technicznym jak był w Twoim aucie przed kolizją.

    ale ja nie chce kasy za element tylko element - no i niby czemu używany?
    Ubezpieczenie to ubezpieczenie... szczegolnie gdy przymusowe.

    > Poza tym po co ta dyskusja. Masz do wyboru albo nie płacić AC i naprawiać
    > w razie czego za własną kasę, albo wykupić AC ze zniesieniem amortyzacji
    > części (10-15% droższe) i po kłopocie :-).

    Tak... ponad 2000 zl / rok.
    (przymusowe OC do niego to drugie tyle - ale udało mi się w jednym
    towarzystwie uzyskac 60% na "dzień dobry").
    Teraz juz rozumiem, co ludzie mieli na mysli mowiac, ze to drogie auto :)

    --
    Kudłaty