  • Data: 2006-02-09 15:34:48
    Temat: Re: OC - 2 pojazdy- 1 wlasciciel???
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. wrote:

    > Ubezpieczenie ma różne warianty, zależne od składki.
    > W sklepie też powiesz "telewizor to telewizor"? Chyba nie...

    Nikt mnie jednak nie przymusza do kupienia telewizora :)
    widzisz różnicę?

    > Powiedz mi gdzie jest przymusowe AC??? Bo jakoś mnie nie przekonałeś ;-)))

    To proste.
    Jak nie masz AC to nie możesz wliczyć kosztów naprawy pojazdu w koszty
    firmy. w ten sposób AC staje się przymusowe... w przeciwnym razie TRACI się
    na podatkach od tej kwoty. To chyba obczywiste...
    to troche tak, idziesz ulica i słyszysz "stój bo strzelam", przecież nie ma
    obowiązku zatrzymania się, prawda?

    Porównanie jest jak najbardziej na miejscu, nie ma nic bardziej bandyckiego
    w tym kraju jak przymusowe ubezpieczenie (oc, ac, zus, i.t.d.).

    --
    Kudłaty