  • 1. Data: 2003-11-24 14:34:02
    Temat: dla Pana Roberta Tomasika - podziekowania
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl>

    Bardzo dziekuje za rzetelne i konkretne odpowiedzi, skorzystam. :)

  • 2. Data: 2003-11-24 16:33:44
    Temat: Re: dla Pana Roberta Tomasika - podziekowania
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ali-baba <a...@m...riz.pl> napisał(a),

    a ja się przyłączę.
    Czytam grupę od niedawna, ale profesjonalnie zdystansowana życzliwość, z jaką
    Pan Tomasik udziela odpowiedzi, jest dla mnie wzorem.

    Przepraszam wszystkich innych Sprawiedliwych, wiem, że tu Was więcej takich :-
    ))

  • 3. Data: 2003-11-24 17:29:23
    Od: "Marcin S." <m...@t...net>

    Pan Tomasik na prezydenta. Ma Pan moj glos :)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2003-11-24 18:28:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to brakuje mi jeszcze tylko jakieś kilka milionów zwolenników. Ale
    Chińczycy powiadają, że nawet najdłuższą drogę trzeba zacząć od pierwszego
    kroku. Po za tym jestem dżentelmenem i nie walczę z kobietami. Głównie dla
    tego, że wygrać to żaden honor, a przegrać, to straszna porażka. Nie
    kalkuluje się. Ale dziękuję i postaram się nie popadać w samozachwyt.

  • 5. Data: 2003-11-25 01:12:21
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Po za tym jestem dżentelmenem i nie walczę z kobietami. Głównie dla
    > tego, że wygrać to żaden honor, a przegrać, to straszna porażka. Nie
    > kalkuluje się.

    Nowa wersja "zakladu Pascala"? ;-)))

    Smieszne, ale tez dostalem dokladnie ta sama deklaracje od kogos, tyle, ze
    na priv. Moze zalozymy jakas partie - bedzie juz pare krokow? ;-))))

    Depi.

  • 6. Data: 2003-11-25 06:17:15
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Olender <d...@g...pl> napisał(a):

    > tez dostalem dokladnie ta sama deklaracje od kogos

    Wprawdzie deklaracja nie ode mnie, ale w Twoim przypadku też się dołączam :-
    )))

  • 7. Data: 2003-11-25 07:33:57
    Temat: O kurka! :-)
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Raz per pan, raz per ty, poplątało się wszystko ;-)

  • 8. Data: 2003-11-25 07:47:20
    Temat: Re: O kurka! :-)
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bpv0l4$n2t$1@inews.gazeta.pl

    > Raz per pan, raz per ty, poplątało się wszystko ;-)

    W usenecie jest przyjęte, że wszyscy są na "TY"
    bez względu na ewentualną różnicę wieku,
    płeć (hehe) , wyznania i itp. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę."

  • 9. Data: 2003-11-25 08:05:13
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > W usenecie jest przyjęte, że wszyscy są na "TY"
    > bez względu na ewentualną różnicę wieku,
    > płeć (hehe) , wyznania i itp. LOL

    niektorzy sa jeszcze na "tey" ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 10. Data: 2003-11-25 11:04:47
    Od: "masonka" <s...@p...fm>

    No faktycznie.Nia ma Pan po co startować. Nie chciałabym mieć za prezydenta
    faceta z XVIII- wieczną mentalnością.