  • 81. Data: 2020-02-18 06:50:50
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 22:43, ąćęłńóśźż pisze:

    > Tak generalnie fascynuje mnie, że w całej aferze ani widu ani słychu o
    > sędziach WSA.

    Dlatego, że nie podpadli władzy złymi wyrokami i nie wsadzą na przykład
    beci z kempom za nie wydrukowanie wyroku po upadku pis.

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2020-02-18 07:02:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 22:08, J.F. pisze:

    > Ale moze nie tak szybko ... choc patrzac sprawe - zdaza zmienic przed
    > pierwsza rozprawa :-(

    Przed pierwszą nie zdążą - kadencje ma chyba do września a rozprawa w
    maju. A potem to już bez znaczenia - zakładam że sąd zawiesi sprawę do
    rpozstrzygnięcia przez TK i SN (czego domagać nagle w apelacji zaczął
    się pozwany - ciekawe że zbiegło się to z tym jak się gersdorfowej
    kadencja kończy). Więc sprawa... po prostu pozostanie nieroztrzygnięta
    aż do zmiany wyżej wymienionych sądów i tybunałów.

    Do tego służy cała ta reforma - żeby partia nie przegrywała, a w
    przypadkach oczywistych i przy upartym obywatelu, żeby ją wrzucić do
    zamrażarki. Tak wygląda w praktyce mem, że
    https://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/a-wie
    c-mowisz-ze-oskarzal-cie-ziobro-bronil-cie-ziobro-i-
    skazal-cie-ziobro.jpg
    Może z tą różnicą, że po stronie przestępców stoi państwo, a zero jest
    gwarantem ze włos im z głowy nie spadnie.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2020-02-18 08:08:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-18 o 00:25, Trefniś pisze:

    > Aktualnie sędziowie są zakładnikami samych siebie, czyli kasty!
    > Kasta rządzi, kasta radzi, kasta nigdy nie zdradzi.
    > Dlatego potrzebny był ferment właśnie na samej wierchuszce, a nie w
    > sądach powszechnych (powszechnych, czyli na dole, tuż przy obywatelu).
    > Nb. to był i jest jeden z argumentów opozycji, że zmiany są potrzebne na
    > dole, skoro tam trafia obywatel. A prawda jest zupełnie inna - bez
    > połamania zębów owej kaście (KRS) - sędziowie na pierwszej linii frontu
    > nadal będą zakładnikami.

    Czyli zmienimy tylko obiekt od którego sędzia będzie zależał.

    > Zakładnikami od zawsze byli: "Albo jesteś z nami, albo cię dopadniemy".
    > Zauważ, że nawet na dole sędziowie są z zasady uwikłani w zależność od
    > środowiska - podawałem J.F. jak wygląda droga kandydata na sędziego w
    > poście tuż przed tym, który teraz czytasz.

    I uważasz, że zamiana zależności sędziów
    od sędziów na zależność sędziów od polityków będzie dobra?
    Dla kogo dobra?

  • 84. Data: 2020-02-18 08:27:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2020 o 08:08, cef pisze:
    > I uważasz, że zamiana zależności sędziów
    > od sędziów na zależność sędziów od polityków będzie dobra?
    > Dla kogo dobra?

    durnyś, politycy tworzą prawo, sędziowie są od stosowania prawa, a nie
    robienia swojego widzimisię, jeśli sędziowie działają na podstawie prawa
    i w jego granicach to są niezawiśli, inaczej należy ich wyrzucić ze stołka

  • 85. Data: 2020-02-18 10:14:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-18 o 08:27, u2 pisze:

    > durnyś, politycy tworzą prawo, sędziowie są od stosowania prawa, a nie
    > robienia swojego widzimisię, jeśli sędziowie działają na podstawie prawa
    > i w jego granicach to są niezawiśli, inaczej należy ich wyrzucić ze stołka

    Sam durnyś, obecnie za działania w ramach prawa
    można zostać zawieszonym, albo za orzekanie niezgodne z polityczną linią
    przeniesionym do orzekania do jakiegoś innego wydziału.
    Zatem zależność sędziów była, jest i będzie zawsze,
    istotne jest od kogo. Zależność od polityków jest najgorsza z możliwych.

  • 86. Data: 2020-02-18 11:00:25
    Od: Runt <R...@a...soc>

    W dniu 2020-02-17 o 17:25, Trefniś pisze:

    > To właśnie dlatego można zwinąć staruszce 50 zł na stacji benzynowej, bo
    > kumple obronią.

    Taki np. Staś Piotrowicz, zasłużony dla PZPR.
    --
    Runt
    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

  • 87. Data: 2020-02-18 11:49:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2020 o 10:14, cef pisze:
> [...]
    > Zatem zależność sędziów była, jest i będzie zawsze,
    > istotne jest od kogo. Zależność od polityków jest najgorsza z możliwych.

    durnyś powtarzam, sędziowie nie są źródłem prawa w Bolanda, to politycy
    są źródłem prawa, a politycy reprezentują suwerena, bo zostali wybrani w
    demokratycznych wyborach, to są proste sprawy, ale nie dla ciebie

  • 88. Data: 2020-02-18 11:57:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-18 o 11:49, u2 pisze:

    > durnyś powtarzam, sędziowie nie są źródłem prawa w Bolanda, to politycy
    > są źródłem prawa, a politycy reprezentują suwerena, bo zostali wybrani w
    > demokratycznych wyborach, to są proste sprawy, ale nie dla ciebie

    Durny jesteś jednak Ty, bo do każdej kolejnej wypowiedzi
    dokładasz jakiś banał sugerując, że ja go nie rozumiem
    czy nie przyjmuję. Po co powtarzasz, że sędziowie nie są źródłem prawa,
    jeśli ja w ogóle niczego takiego nie pisałem?
    Równie dobrze mogę napisać, że ssaki to kręgowce i jeśli tego nie rozumiesz
    to spadaj. Przy takiej logice nie podyskutujemy.
    Pisałem Ci już wielokrotnie, że jak chcesz tylko pokrzyczeć, to na innej
    grupie.

  • 89. Data: 2020-02-18 13:34:56
    Od: Runt <R...@a...soc>

    W dniu 2020-02-18 o 11:57, cef pisze:

> [...]
    > to spadaj. Przy takiej logice nie podyskutujemy.
    > Pisałem Ci już wielokrotnie, że jak chcesz tylko pokrzyczeć, to na innej

    PROSZĘ! Niech u2 zostanie tutaj! Wystarczającą zas...wa pl.soc.polityka!

  • 90. Data: 2020-02-18 13:37:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2020 o 11:57, cef pisze:

    > Durny jesteś jednak Ty, bo do każdej kolejnej wypowiedzi
    > dokładasz jakiś banał sugerując, że ja go nie rozumiem

    stanowienie prawa w Bolanda to dla ciebie banał ? gratuluje poczucia
    humoru:)))