eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny! › Re: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny!
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament
    telewizyjny!
    Date: Mon, 9 Sep 2013 15:27:51 +0200

    z wrote:

    > To jest szersza sprawa.
    > Trzeba sobie zadać pytanie czy TV Publiczna jest potrzebna?

    nie jest potrzebna, wystarczy system jakiś dotacji za programy misyjne które
    mogła by dostać każda firma która wygra przetarg... Myślę że było by to
    znacznie tańsze

    > Czy finansowanie partii politycznych z budżetu jest potrzebne?

    Sprawa dyskusyjna, argumentem za jest że partie nie będą na pasku tych co
    płacą...

    > Finansowanie związków zawodowych? Taka masa obowiązkowych ubezpieczeń
    > i innych obowiązków gwałcących wolność normalnego człowieka.
    > Jak już odpowiemy na te wszystkie pytania i stwierdzimy że NIE to
    > będziesz mógł się domagać braku, reklam, kodowania i płacenia z
    > "towar"

    Od czegoś trzeba zacząć.

    > Jak na razie rządzi socjalizm i robi nam dobrze za nasze pieniądze.
    > Może przestań głosować na tych co Ci robią dobrze? :-)
    > A jeśli masz wątpliwości do płać i płacz.

    Problemem jest to że nie ma na kogo głosować bo wszystcy politycy chcą TV
    publicznej

    > PS. Też bardzo chętnie płaciłbym te 10-20 zł za program bez reklam.
    > Ale to musi być powszechne płacenie a nie takie do jakiego nawoływał
    > premier.

    Naprawdę być to oglądał?