eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny! › Re: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny!
  • Data: 2013-09-09 16:27:04
    Temat: Re: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny!
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-09 16:08, Marek Dyjor pisze:

    > IMHO media publiczne winny zabezpieczyć sie przed nielegalnym dostępem
    > do sprzedawanego dobra...

    Przepraszam, jakiego "sprzedawanego"???
    Czy może ja czegoś nie zauważyłem? Przegapiłem, że gdzieś leży na półce
    oferta "zapłać abonament, to będziesz mógł oglądać produkty TVP/PR"?
    Czy może raczej jest tak, że pod przymusem i pod groźbą jestem zmuszany
    do zapłacenia haraczu pod pretekstem "a teraz sobie możesz oglądać
    produkty firm naszych pociotków, jeśli jeszcze-ś się nie zrzygał".

    > Być może trzeba niepłacenie abonamentu zabezpieczyć karą za
    > nieautoryzowane oglądanieu lub słuchanie mediów publicznych.

    Taktak... po czym wprowadzić karę za niekupowanie "Wybiórczej", niepicie
    Wyborowej, niespalanie obakcyzowanej etyliny, nieposyłanie dzieci do
    publicznych szkół itd. I nadal twierdzić, że niewolnictwo, to było
    tysiąc lat temu.

    Chyba, że ironizujesz, ale zbyt mało wyraźnie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.