eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny! › Re: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny!
  • Data: 2013-09-09 17:29:35
    Temat: Re: Nowy pomysł rządu Tuska - Masz komórkę? Zapłacisz abonament telewizyjny!
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2013 15:29, Marek Dyjor pisze:

    > to nie jest tak samo... jeśli nie jestm podłączony do wodociągu,
    > gazociągu lini telefonicznje czy elektrycznej to nie płącę żadnej
    > opłaty. Tutaj muszę płacić za coś czego nie używam i nie mam
    > najmniejszej ochoty używać.

    Nie korzystasz też pewnie z usług ginekologa, a jednak część twoich
    podatków idzie na utrzymanie NFZtowych ginekologów.

    Państwo, czyli wspólnota obywateli, uznało że warto utrzymywać publiczną
    telewizję i radio, gdyż te finansowane z reklam nie będą obiektywne oraz
    nie będą właściwie pełnić misji edukacyjnej i rozwojowej, a dla dobra
    wspólnoty wskazane jest pełnienie takich funkcji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek