    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy partner/przyjaciel przed rozwodem
    Date: Sat, 6 Feb 2010 11:14:39 +0000 (UTC)

    Użytkownik Iza I...@p...onet.pl ...

    > Hej, 2 tygodnie temu wyprowadziłam się od męża. Dojrzewałam do tej
    > decyzji kilka lat. Mój mąż ma ciężki charakter, został kiedyś złapany
    > za jazdę po alkoholu, itd. W przyszłym tygodniu chcę złożyć pozew o
    > rozwód. I mam wątpliwości. Czy jeśli zacznę się w tym czasie spotykać
    > z kimś innym to taka sytuacja działa na moją niekorzyść? A co jeśli
    > trzy razy w tygodniu pójdę na kawę z kolegą. Mój mąż jest przekonany,
    > że mam kochanka a to nie prawda. On nie może zrozumieć, że nic już do
    > niego nie czuję, stał się obcym człowiekiem dla mnie. Mamy czwórkę
> [...]
    ciekawa sprawa, zwłaszcza w kontekscie argumnetów ponizej.
    A mnie ciekawi, jakie znaczenie ma wskazanie winnego w osobie zony w czasie
    rozwodu? Niekorzysty podział majątku? Kiedyś czytałem tu, ze wk ontekscie
    dzieci nie ma to praktycznie zadnego znaczenia, jeżeli nie wchodzą w grę
    jakieś zachowania patologiczne.
    A propos zaangazowania sie w inny zwiazek - czy formalne zapatrywanie sie
    na cos takiego zmienia sie, jezeli juz wniosiono pozew rozwodowy?