    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy partner/przyjaciel przed rozwodem
    Date: Fri, 05 Feb 2010 13:43:45 -0600

    On 2/5/2010 12:50 PM, Iza wrote:
    > Hej, 2 tygodnie temu wyprowadziłam się od męża. Dojrzewałam do tej decyzji
    > kilka lat. Mój mąż ma ciężki charakter, został kiedyś złapany za jazdę po
    > alkoholu, itd. W przyszłym tygodniu chcę złożyć pozew o rozwód. I mam
    > wątpliwości. Czy jeśli zacznę się w tym czasie spotykać z kimś innym to taka
    > sytuacja działa na moją niekorzyść? A co jeśli trzy razy w tygodniu pójdę na
    > kawę z kolegą. Mój mąż jest przekonany, że mam kochanka a to nie prawda. On
    > nie może zrozumieć, że nic już do niego nie czuję, stał się obcym
> [...]

    zalecałbym mocną wstrzemiezliwosc,
    bo on może przec w kierunku, ze chcesz sie rozwiesc bo znalazłaś sobie
    kogoś innego, a bajki o niedobrym mezu to tylko dla bajeru.

    na zrobionym zdjeciu nie widac kontekstu,
    jak ci pstrykne zdjecie, ze ktos ci niesie zakupy to rownie dobrze mogle
    podlozyc do tego teorie, ze to twoj nowy gach.

    wez sie zdrowo zastanow, kto trzy razy w tygodniu chodzi z tym samym
    kolega na kawe. Podrzuce na biurko sadu 12 zdjec z ostatniego miesiaca
    jak z tym samym facetem siedzisz na kawie i masz przechlapane.

    zreszta juz po tym co napisalas czarno na bialym widac, ze chcesz sie
    rozwiesc bo znalazlas sobie kogos innego. Co nie zaprzecza faktom, ze
    maz jest taki czy siaki. Ale powodow do rozwodu masz dwa, jeden to ze
    masz dosc meza, drugi, to ze kogos innego juz masz.
    A twoj mąz powodow do rozwodu nie ma zadnych, ani na ciebie nie narzeka,
    ani z zadna inna sie nie spotyka.
    Wiec uwazaj, zebys nie wyszla z sadu z orzeczniem o rozwodzie z twojej winy.