  • Data: 2011-04-18 05:53:26
    Temat: Re: Nowy DO
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (16.04.2011 21:47), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [...]
    > Nie widziałem, i co z tego?

    > Co leży? Sugerujesz że większość ludzi zaczyna pracę o 3 rano? Mamy
    > dopiero kwiecień, a już wschód słońca był o 5:38, więc wg czasu zimowego
    > o 4:38. Ja w ogóle byłbym za przesuwaniem czasu o 2h.

    Nie wiem do czego zmierza Gotfryd, ale u mnie zmiany czasu sprawiają
    wrażenie jakby ten kto je wymyślił, pomylił się w kierunkach zmian.

    Bo jesienią dzień robi się krótszy to bach - skrócimy go jeszcze o
    godzinę. I w ten sposób jak ze szkoły/pracy wracałem jeszcze jak było
    jasno, z dnia na dzień zacząłem wracać w nocy.

    Znowu w lecie, kiedy dnie są i tak długie to nie wiem po cholerę je
    jeszcze wydłużać. Po co komu słońce prawie o 23?

    p. m.