  • 1. Data: 2006-03-23 22:00:45
    Temat: Normalnie już nie mogę :-(
    Od: "SylwekK" <s...@g...pl>

    Wychodzi na to, że jeżeli prawo, które nie odpowiada kaczorom jest złe, to
    trzeba je zniszczyć. Toż to nie IV Rzeczpospolita tylko stalinizm w czystej
    postaci! :-(
    Nic tylko się powiesić.
    http://wiadomosci.onet.pl/1283957,11,item.html

    --
    pozdrawiam
    Sylwek

  • 2. Data: 2006-03-23 22:04:22
    Temat: Re: Normalnie już nie mogę :-(
    Od: tg <c...@p...onet.pl>

    SylwekK napisał(a):
> [...]
    > pozdrawiam
    > Sylwek
    > Veritatem dicam, qam nemo audebit prohibere.

    to odrazu niech sie zabiora za Trybunal Stanu, zeby potem nie mogl nikt
    ich rozliczyc ani osadzic.

    Polska, w ktorej chce sie zyc i pracowac ;)

  • 3. Data: 2006-03-23 22:22:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SylwekK wrote:
    > Wychodzi na to, że jeżeli prawo, które nie odpowiada kaczorom jest złe, to
    > trzeba je zniszczyć. Toż to nie IV Rzeczpospolita tylko stalinizm w czystej
    > postaci! :-(

    A Ty myślałeś, że co kaczuchy i reszta tej bandy mieli na myśli pod tym
    hasłem?

    > Nic tylko się powiesić.

    Się? ;->

  • 4. Data: 2006-03-23 23:47:43
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Użytkownik "SylwekK"

    > http://wiadomosci.onet.pl/1283957,11,item.html

    "Prezes PiS swoją opinię przedstawił w czwartek Radiu Maryja i Telewizji
    Trwam, gdy było wiadome tylko, że TK, który w czwartek zajmował się ustawą
    medialną, uznał niektóre jej artykuły za niezgodne z konstytucją."

    Cholera. Niedługo będzie trzeba kupować dekoder tv trwam jeśli sie zechce
    być na bierząco w wiadomosciach bo tvn będzie przecierz odciety bo to nie sa
    wolne media, tam nie mozna miec swojego zdania.

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291

  • 5. Data: 2006-03-23 23:52:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Joy" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Cholera. Niedługo będzie trzeba kupować dekoder tv trwam jeśli sie zechce
    > być na bierząco w wiadomosciach bo tvn będzie przecierz odciety

    Dekoder może na razie nie trzeba, ale słownik ortograficzny to by sie na
    pewno przydał ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2006-03-24 01:50:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SylwekK napisał:
> [...]
    > trzeba je zniszczyć. Toż to nie IV Rzeczpospolita tylko stalinizm w czystej

    Akurat tu ma rację.
    Kilka razy po prostu się skompromitowali no i przy okazji tą instytucję.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 7. Data: 2006-03-24 06:46:08
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    spadaj dziadu

  • 8. Data: 2006-03-24 07:50:46
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "SylwekK" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wychodzi na to, że jeżeli prawo, które nie odpowiada kaczorom jest złe,
    > trzeba je zniszczyć. Toż to nie IV Rzeczpospolita tylko stalinizm w
> [...]
    pierwszy raz po 90 boje sie wladzy

    dziekuje sobie ,ze cos mnie oswiecilo i tuz przed wyborami przestalem ich
    popierac

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-03-24 08:26:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-23, SylwekK <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > trzeba je zniszczyć. Toż to nie IV Rzeczpospolita tylko stalinizm w czystej

    OK. Będzie mniej tłuków, którzy nie wiedzą jak pisać posty.

    Renata

  • 10. Data: 2006-03-24 09:46:32
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Lookasik napisał(a):

    > pierwszy raz po 90 boje sie wladzy
    >
    > dziekuje sobie ,ze cos mnie oswiecilo i tuz przed wyborami przestalem
    > ich popierac

    No, teraz to się dopiero możesz zacząć bać;-) "kto nie z nami..."

    Justyna