    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No proszę...
    Date: Tue, 5 Apr 2022 18:54:06 +0200
    <l1Q0K.7010$4c1.4620@fx13.ams1> <t20qsb$uc4$1@gioia.aioe.org>
    <IS41K.19693$sb1.4246@fx11.ams1> <t26gt7$1rfg$1@gioia.aioe.org>
    <1iwc9h5attyju$.15flt4yyyvrk6$.dlg@40tude.net>
    <t26kag$1gfg$1@gioia.aioe.org>
    <hm35f1v3psd.11xvw1u5609wu$.dlg@40tude.net> <t2glaa$5ii$1@gioia.aioe.org>
    <cbzv5m39nvoe.1rakmjwub63lk$.dlg@40tude.net>
    <t2hacd$1jj1$1@gioia.aioe.org>
    <vcgwlotwmbgz$.2foccfrnshqw$.dlg@40tude.net>
    <t2hjhu$3gi$1@gioia.aioe.org> <2...@4...net>

    W dniu 05.04.2022 o 16:50, J.F napisał:

    > Cos tam powiela, ale chyba jednak to cos trzeba miec.
    > Czy choc podłapać z powietrza.

    zależy od ilości cykli, przy dużej ilości w zasadzie nie musi mieć....

    > Nie miala, miala, nie miala, miala ... ale w koncu jednak nie miala.
    > Biorac pod uwage, ze wielu innych sportowcow nie mialo pozytywnych
    > wynikow, to chyba jednak ona cos nosiła.

    pecha.

    > Nie mówię, ze wirus, ale jednak cos.
    > I co - noszenie przeszło, czy czysty przypadek i statystyka, ze akurat
    > dwa pod rzad wyszly negatywnie?

    >>> https://pomorskie.eu/pomorze-rosnie-liczba-hospitali
    zowanych-z-powodu-covid-19-to-ostatni-moment-na-zasz
    czepienie/?doing_wp_cron=1649163841.9896709918975830
    078125

    > Tu jednak sugeruja stan taki, ze bez respiratora pacjent kiepsko sobie
    > radzil.
    > I co - nie podłączać, bo moze przezyje samodzielnie,
    > a podłączenie moze mu zaszkodzi ?

    No ale właśnie wg niektórych błędnie diagnozowana przyczyna w wielu
    wypadkach. W przypadkach, gdy trzeba, to trzeba, ale właśnie w wielu
    wypadkach jednak nie powinno się, natomiast jedyny czynnik, który
    powodował podłączanie był spadek saturacji, nie sprawdzano przyczyny.

    > Trudno powiedziec, ale sasiednia Norwegia odczula znacznie mniej.

    a Dania bardziej...

    > A ja akurat nie mialem spotkania rodzinnego.
    > Ani innego.

    > Test PCR trwa pare godzin, watpie, aby pacjenta zostawili bez pomocy
    > do czasu wyniku. Tzn takiego pacjenta, ktory wyraznie pomocy
    > potrzebuje, zawał jakis, czy wylew.
    > Shrek pisal o wylewie, ale to chyba zwykła niewydolność systemu była.

    Na prawdę? Gdzie żyjesz, przecież te duże medialne rzeczy, które się
    ukazały, to tylko nieliczne, bo znalazł się ktoś kto nagłośnił, ale to
    było standardem, a jak poszukasz to w prasie było opisanych kilka takich
    przypadków i z tego co wiem w wielu miejscach to było standardem - ba
    jeszcze miesiąc temu nie chciano zająć się osobą z uszkodzonymi żebrami,
    bo ta nie godziła się na robienie bzdurnego testu. Tu w końcu rzecznik
    pacjentów stanął po stronie osoby chorej, aczkolwiek najpierw 3 godziny
    trwała walka, aby ktoś ją przebadał! Wcześniej było z tym gorzej. To co
    część lekarzy wyprawiała, to woła o pomstę do nieba. Mam nadzieję do
    takiego nigdy nie trafić, bo to oznacza, że jest na bakier z wiedzą
    medyczną (jeśli uwierzył), albo jest przekupny. I żeby nie było, nie
    wszyscy lekarze się tak zachowywali.

    --
    http://zrzeda.pl