  • Data: 2022-04-06 16:08:50
    Temat: Re: No proszę...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.04.2022 o 13:37, J.F. napisał:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >pod warunkiem, że miał covida w ogóle.

    test zrobili, wiec wirusa mial ... a przynajmniej pozytywny wynik
    testu.

    >Natomiast na oddziale covidowym często nie leczyli na właściwe
    >choroby.

    No ale w przypadku sercowym, to nie wiadomo - przyczyną było serce czy
    covid.

    >No właśnie, zauważył lekarz, a co jakby była teleporada?

    Moze by spytał o te nogi. Moze by mama sama powiedziała.
    Spuchły niedużo. Jakby powazniej chorowala, to może by wiedziała, ze
    to wazny objaw, ale nigdy nie miala takich problemow, to nie
    wiedziala.

    J.