  • 31. Data: 2020-12-08 15:17:17
    Temat: Re: No i wygrałem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 09:43, J.F. pisze:

    > A do czasu wniesienia i rozpatrzenia nie powinien zaczac pensji placic ?

    Oczywiście że powinien. I płaci. Wyrok jest prawomocny i obowiązujący.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-12-08 17:40:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.12.2020 o 09:49, J.F. pisze:

    >Otóż nie... Nie to żebym miał opory moralne przed wysaniem kasy z
    >państwa - uważam to wręcz za swój obowiązek, ale to normalna kobieta
    >i normalnie chce pracować.

    Ale dzieci sa, male, i opieka im sie po prostu nalezy :-P
    Przedszkola otwarte, czy zamkniete ?

    >I wcale się nie dziwie. Miałem okresy nicnieróbstwa i wpływa to
    >fatalnie na psychikę - i ni chodzi to o kasę czy jej brak. Po prostu.
    >Żeby być szczęśliwym nierobotnym trzeba mieć

    Ja bym tam nie mial problemu, z wyjatkiem kasy oczywiscie :-)

    J.

  • 33. Data: 2020-12-08 17:41:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.12.2020 o 09:46, J.F. pisze:

    >I tak raczej zgłoszą. Zawsze zgłaszają.

    >A to to na innym poziomie - kasację podpisuje dyrektor działu
    >prawnego a rąk do roboty potrzebuje kierownik działu robiącego
    >robotę. To się nie łączy w żaden sposób:P

    Moze i racja - skoro sprawy podobne, to i tylko dane zmienic we wzorcu

    J.

  • 34. Data: 2020-12-08 18:15:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 17:40, J.F. pisze:

    > Ale dzieci sa, male, i opieka im sie po prostu nalezy :-P
    > Przedszkola otwarte, czy zamkniete ?

    Na ogół otwarte. Jak zamkniete to na kilka dni. Wtedy rzeczywiście bywa,
    że bierze opiekę na kilka dni. Tak jak pisałem - skrupułów nie mam -
    należy się, ale bywało często gęsto, że młody szedł do babci a my do roboty.

    > Ja bym tam nie mial problemu, z wyjatkiem kasy oczywiscie :-)

    Czyli byś miał. Jak nie ma kasy, to szybko przychodzi nuda i marazm. Te
    fajne hobby kosztują. Generalnie jak coś jest fajne to albo drogie albo
    niemoralna albo karalne albo powoduje otyłość:)

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2020-12-08 18:16:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 17:41, J.F. pisze:

    > Moze i racja - skoro sprawy podobne, to i tylko dane zmienic we wzorcu ...

    IMHO o co innego biega. To jest zorganizowana forma przejmowania
    instytucji z pominięciem prawa. Każda rysa to jednak szansa, że następni
    będą mieli łatwiej walczyć.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-12-08 18:58:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >IMHO o co innego biega. To jest zorganizowana forma przejmowania
    >instytucji z pominięciem prawa. Każda rysa to jednak szansa, że
    >następni będą mieli łatwiej walczyć.

    Rysa rysą, ale papiery trzeba napisac. I tu moglby wirus przeszkodzic
    ... ale faktycznie - wzorzec moze wystarczyc jeden ...

    J.

  • 37. Data: 2020-12-08 22:11:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-08 o 15:17, Shrek pisze:

    > Oczywiście że powinien. I płaci. Wyrok jest prawomocny i obowiązujący.

    Wypłacili zaległe pensje od czasu zwolnienia?

    --
    animka

  • 38. Data: 2020-12-09 07:23:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 22:11, Animka pisze:

    > Wypłacili zaległe pensje od czasu zwolnienia?

    Jeszcze nie - zobaczymy. Daj im czas - dopiero w piątek przyszedł wyrok.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-12-09 10:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Generalnie jak coś jest fajne to albo drogie albo
    > niemoralna albo karalne albo powoduje otyłość:)

    A seks? ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 40. Data: 2020-12-09 11:38:16
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A seks? ;-DDDD

    Jest drogi. Ja podliczę to jakieś 3-4 dużych baniek przez seks wydałem ;P

    --
    'Tom N'