  • 1. Data: 2020-12-03 13:17:15
    Temat: Czy to dyskryminacja Węgrów? [Tajne nazwiska dwóch innych "dyplomatów" na gejowskim sex party EPL w Brukseli?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvp.info/51125610/sex-party-w-brukseli-w
    srod-zatrzymanych-z-paszportem-dyplomatycznym-nie-ma
    -polakow
    > Wcześniej Szymańska-Borginon informowała, że oprócz węgierskiego
    > europosła w spotkaniu brały udział dwie osoby z paszportami
    > dyplomatycznymi.

    Podanie po mediach nazwisk *tylko niektórych* (1/3) "dyplomatów" na
    gejowskim seks party nie jest oczywistą dyskryminacją wymienionego po
    nazwisku?

    Czym *prawnie* różniła się sytuacja węgierskiego europosła partii Tuska
    od tych dwóch pozostałych *dla doniesień mediów* ? Czy może te nazwiska
    są podane ale tylko w niektórych mediach a inne je ocenzurowały?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-12-03 13:34:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 03 Dec 2020 13:17:15 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Podanie po mediach nazwisk *tylko niektórych* (1/3) "dyplomatów" na
    > gejowskim seks party nie jest oczywistą dyskryminacją wymienionego po
    > nazwisku?

    Oczywiście, że jest ale nie wiadomo, czy oni też uciekali po rynnie.

    Osobiście chętnie poznam również nazwiska bywalców tych imprez z PiS:

    "-- Najpierw, jakieś półtora roku temu, skontaktowało się ze mną dwóch
    polityków PiS, którzy usłyszeli o moich imprezach od brukselskich
    znajomych. Potem odezwało się kolejnych dwóch, którzy dowiedzieli się o
    nich od kolegów z Niemiec -- opowiadał Manzheley.

    Dodawał, że z polskich polityków goszczą u niego tylko ci należący do Prawa
    i Sprawiedliwości.

    Czy w rozmowach z polskimi i węgierskimi politykami pojawia się czasem
    temat ich ugrupowań, które znane są z atakowania środowiska LGBT? - Czasem
    tak. Mówią po prostu, że aby utrzymać stanowiska, muszą udawać, że zgadzają
    się ze swoimi liderami. Dlatego na zabawę wolą przyjeżdżać za granicę.
    Gdyby wyszło to na jaw w ich krajach, oznaczałoby to dla nich koniec
    karier. Przez zasady panujące w ich społeczeństwach nie mogą otwarcie mówić
    o swoim homoseksualizmie - twierdził Manzheley."

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/organi
    zator-seksimprezy-w-brukseli-przyjezdza-do-mnie-czte
    rech-politykow-pis-u/q42m47j,79cfc278

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-12-03 14:12:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/organi
    zator-seksimprezy-w-brukseli-przyjezdza-do-mnie-czte

    A on to zeznał pod przysięgą albo podał *konkretne* nazwiska?
    Bez jednego z tych dwóch elementów to "może być jeszcze bardziej"
    pomówienie. Poza tym AFAIR w relacjach szło że tam byli *głównie*
    mężczyźni wiec prawnicza dusza ma czym zaszaleć :-)

    Ja medialne "wersje" bez bardzo+ konkretnego wskazania po nazwisku kto
    personalnie ma odrzucić gorącego kartofla oskarżenia/pomówienia
    traktuje jako raczej+ pomówienia.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-12-03 14:25:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 03 Dec 2020 14:12:51 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A on to zeznał pod przysięgą albo podał *konkretne* nazwiska?

    Właśnie nie podał, dlatego jestem ciekaw, czy któryś z nich przyjeżdża z
    kotem albo kabrioletem.
    No i gdzie jest Kanthak?
    Pytania się mnożą.

    Sprawę w swoje ręce wzięła milicja z Wadowic, więc go wylegitymują i
    gagatek zaraz im wszystko wyśpiewa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-12-03 15:42:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]

    >https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/organ
    izator-seksimprezy-w-brukseli-przyjezdza-do-mnie-czt

    Ale ale - czy z tego nalezy wnioskowac, ze politycy PO nie sa "homo",
    czy tylko uwazaja, ze nie musza sie ukrywac ? :-)
    No, Biedron nie musi :-)

    Czy po prostu kwestia kregu znajomych - on sie kreci w tej europartii,
    co PiS ...

    J.

  • 6. Data: 2020-12-03 16:13:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Dec 2020 15:42:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale ale - czy z tego nalezy wnioskowac, ze politycy PO nie sa "homo",
    > czy tylko uwazaja, ze nie musza sie ukrywac ? :-)

    W jaki sposób doszedłeś do tych spektakularnych wniosków? Skoro Szumowski
    robi przewały na kowidzie, to znaczy, że wszyscy inni też, tylko się o nich
    nie pisze? Ile zarobiłeś na lewych maseczkach i Hotelu Narodowym?

    Nawisem mówiąc, belgijska policja wpadła do lokalu z powodu łamania przez
    jej uczestników restrykcji antycovidowych (za dużo uczestników). Tam do
    homo nikt nic nie ma, bo cywilizacyjnie są jednak na zupełnie innym
    poziomie niż suweren.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-12-03 20:06:48
    Od: Kviat

    W dniu 03.12.2020 o 13:17, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > Podanie po mediach nazwisk *tylko niektórych* (1/3) "dyplomatów" na
    > gejowskim seks party nie jest oczywistą dyskryminacją wymienionego po

    To zależy. Jeżeli pozostałe 2/3 dyplomatów, to również hipokryci
    homofoby kryptogeje, którzy we własnym kraju tworzą prawo
    dyskryminujące, a sami jeżdżą korzystać z życia za granicę, to
    oczywiście opinia publiczna powinna poznać nazwiska tych osób.

    A jeżeli nie są hipokrytami homofobami kryptogejami i nie tworzą
    dyskryminującego prawa, to kogo obchodzi, że są gejami i poszli sobie na
    gejowskie seksparty?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2020-12-04 11:21:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Dec 2020 20:06:48 +0100, Kviat napisał(a):

    > A jeżeli nie są hipokrytami homofobami kryptogejami i nie tworzą
    > dyskryminującego prawa, to kogo obchodzi, że są gejami i poszli sobie na
    > gejowskie seksparty?

    Jędraszewskiego et consortes na pewno obchodzi.
    Przypadek tego węgierskiego bojownika o czystość moralną i świętą tradycję
    jeszcze raz potwierdza, że takimi sprawami interesują się i najgłośniej
    krzyczą o nich osoby, które w ten sposób chcą odwrócić uwagę od samych
    siebie; zupełnie jak Ekscelencja w "Seksmisji".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl