  • 51. Data: 2023-01-30 06:22:27
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie śledzę afer dotyczących postaci mitycznych - tak dla zasady.

    Bardzo wygodnie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2023-01-30 06:28:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bardzo mądrze piszesz. Tylko, że jest to możliwe, jeśli te źródła są
    > podawane.

    Czyli jeśli czyn jest ukrywany, to "mondrzejsze o tym nie wspomonać"?

    > Już wiele razy pisałem i napisze Ci raz jeszcze. Mój sceptycyzm w
    > odniesieniu do dziennikarzy wynika z faktu, że niejednokrotnie biorę
    > osobiście udział w relacjonowanych przez nich wydarzeniach. Wiem, co
    > było faktycznie, wiem co im przekazano (bo czasem sam te informacje
    > przygotowuję i wątpię, by je później rzecznik jakoś strasznie
    > przekręcał) i widzę później materiały prasowe.

    Możesz podać przykład grubej afery, która okazała się zmyślona? Czemu
    rzecznik tego nie prostuje,skoro to istotne i za to mu płacą? Ok są
    kwiatki typu "prąd o napięciu", ale nie przypominam sobie grubszej
    afery, która by została przez pismaków zmyślona. Pomijająć oczywiście
    całość wojny na ukrainie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2023-01-30 06:29:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu jest chyba łatwiej bo jak mówisz, że ktoś coś ukradł, to raczej
    > mówisz to w określonym celu.

    E tam - jak jest sędzią to mógł niechcący...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-01-30 06:34:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oczywiście może obawiać się zemsty, ale
    > na razie u nas przeciwnicy polityczni nie padają zbyt często ofiarami
    > zabójstw, więc pozwala to sądzić, ze jednak są inne powody.

    NAtomiast na przykład prokuratorzy przyjmujący zawiadomieniach o czynach
    zabronionych popełnionych przez funkcjonariuszy partii są otwarcie
    szukanowani, przenoszenie do ustrzyk dolnych albo degradowani. Nie
    udawaj głupka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2023-01-30 06:37:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może wystarczyłoby tak toporne rozwiązanie jak konieczność informowania
    > przez wydawce przy takim artykule, że informacje te są oparte na źródle,
    > które pozostaje anonimowe i w ramach tajemnicy dziennikarskiej nie
    > zostanie ono ujawnione?

    Skoro niesprawdzalna, to nic robertowi nie daje.

    > Taka wyraźna deklaracja tuz przy "pomawiającej"
    > treści dawałaby wyraźny znak, że to wcale nie musi być prawda. A jak
    > ktoś by takiej deklaracji nie dołączył to nie obowiązywałaby tajemnica
    > dziennikarska.

    Jak można będzie z powodów "formalnych" tajemnicę wyłaczyć to nikt z
    pismakami gadać nie będzie i robert będzie zadowolony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2023-01-30 12:56:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 29 Jan 2023 19:15:18 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dziennikarze powinni po prostu zajmować się swoją pracą, a nie pisaniem
    > niezweryfikowanych bzdur.

    Tak, już wszyscy wiedzą, że ludzką śmierć zbywasz wzruszeniem ramion, za to
    wpadasz w furię, bo dziennikarze śmią o niej pisać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 57. Data: 2023-01-30 12:57:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 29 Jan 2023 13:10:21 +0100, Shrek napisał(a):

    > czyt zawsze każdy pis argument musi się kończyć że inni też
    > kradli/kłamali/murzynów bili?

    Tak, bo nie mają innych argumentów, więc snują opowieść, że może i
    kradniemy, ale inni wcale nie lepsi.
    Jak widać, w przypadku suterena to działa znakomicie.

  • 58. Data: 2023-01-30 16:39:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Jan 2023 14:27:47 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > Ale to właśnie piętnuję.
    >
    > Reszta jest bez znaczenia - nawet jeśli ta zmiana jest dobra, to nie
    > zmienia to tego, że zmieniają prawo pod naczelnika. Za to należy się
    > zgodnie z sygnaturką.

    No ale moze to dobra zmiana.
    Dla wszystkich obywateli.

    Tylko czemu dopiero teraz, a nie 8 lat temu?
    Albo i 16 - wszak projekt mogli w sejmie zlozyc, nawet jak byli
    opozycją.

    A tak przy okazji - to moze by zobligowac media o bezplatną publikacje
    przeprosin, jesli wczesniej publikowaly obrazliwe tresci? (*)

    Że tak przypomne sprawe Dody i obrazy religijnej.

    (*) chociaz ... czy to nie bedzie kneblowanie mediow?
    No chyba nie, jak telewizja, panstwowa czy prywatna najpierw pokaze,
    jak jakis naczelnik/czlowiek cos powie, a potem pokaze, jak przeprasza

    Tylko tu byl jeszcze wymiar karno-czasowy.
    Skazany mogl przeprosic, lub poniesc koszty.
    A teraz nie bedzie musial przepraszac, tzn bedzie mogl zwlekac w
    nieskonczonosc?

    A swoja droga - 700 tys zl za publikacje na Onet.pl?
    Kogos pop*, czy taki cennik reklam?

    J.

  • 59. Data: 2023-01-30 16:40:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 12:57, Olin pisze:

    > Tak, bo nie mają innych argumentów, więc snują opowieść, że może i
    > kradniemy, ale inni wcale nie lepsi.
    > Jak widać, w przypadku suterena to działa znakomicie.

    W przypadku suwerena dodają "ale my się dzielimy".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 60. Data: 2023-01-30 16:44:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 16:39, J.F pisze:

    > No ale moze to dobra zmiana.
    > Dla wszystkich obywateli.

    Może dobra, może zła - chuj wie. Natomiast zgodnie z prawniczym
    podejściem "liczą się cel i intencje" należy się pal w dupę.

    > Tylko czemu dopiero teraz, a nie 8 lat temu?

    Poważnie pytasz? Pszypadeq.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!