  • 541. Data: 2023-02-19 18:15:48
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Czyli9 jak zadziała, to mam rozumieć, ze zatrzyma to serce?

    Ekspert od AED pyta jak działa AED?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 542. Data: 2023-02-19 19:39:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 08:28:33 +0100, Shrek wrote:

    > Zwykle przynajmniej w warszawie strażacy włażą przez okno - szyba tania,
    > podnośniki są. Chociaż ostatnio jest tendencja po stałego podnoszenia
    > poziomu usług i na wysięgniku strażaków zastępują finkcjonariusze na
    > najwyższym poziomie - antyterroryści;)

    A mnie tak chodzi po glowie ... czy kulsony są dopuszczone do słuzby
    na podnosniku?

    Bo normalnie to jakies badania trzeba, orzeczenie, moze i kurs,
    a tu tak wsiadają i każą sie podniesc.

    Drabiny strazackiej dotyczy to chyba jeszcze bardziej.

    J.

  • 543. Data: 2023-02-19 19:45:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 08:25:38 +0100, Shrek wrote:

    > Cała ta dyskusja wynika z założenia z dupy roberta, że nie istniej coś
    > takiego jak postępowanie w sprawie a musi być przeciwko więc trzeba
    > złapać kogoś randomowego i mu zarzuty postawić, bo nie ma co w protokół
    > wpisać.

    Chyba juz zrozumial.

    Ale fakt, ze jak ma byc podejrzana, to wypadałoby przed przesluchaniem
    zarzuty postawic.

    Mnie tylko ten brak konsekwencji logicznej interesuje - chodzą tak i
    rozmawiają, co jest przesłuchaniem i nie jest przesłuchaniem,
    matce zarzut postawia, bo może winna, innym swiadkom nie postawią,
    bo widac niewinni ...

    > Wyjście od tak idiotycznego założenia powoduje oczywiście dalej różne
    > absurdy zgodnie z zasadą SISO. Zresztą nawet przed wszczęsciem
    > postępowania można prowadzić czyności,

    Nie wiem czy tak mozna. Bez śledztwa?

    > tylke że rzeczywiście raczej
    > nieprzydatne procesowo - no ale skoro istnieje coś takiego jak odmowa
    > wszczęcia postępowania i zażalenie na nią, to znaczy że można wcześniej
    > coś działać - bo na jakieś podstawie się takie decyzjie wydaje.

    Bo to co prokurator/policjant widzi nie uzasadnia?
    No fakt, to juz jakies czynnosci.

    Mnie tam fascynuje to przeszukanie na legitymacje kulsona.
    Nakaz dostarcza sie później.
    A jak prokurator nakazu nie wystawi?

    J.

  • 544. Data: 2023-02-19 19:47:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 19:39, J.F pisze:

    > A mnie tak chodzi po glowie ... czy kulsony są dopuszczone do słuzby
    > na podnosniku?

    Som - bez żadnego trybu! Skoro pytasz to jesteś terrorysta - nie
    wychylaj się przez okno rano:P

    > Bo normalnie to jakies badania trzeba, orzeczenie, moze i kurs,
    > a tu tak wsiadają i każą sie podniesc.
    >
    > Drabiny strazackiej dotyczy to chyba jeszcze bardziej.

    Człowieku - to jest wojna, lotne brygady, boa, a ty o jakieś certy
    będziesz pytał. A swoją drogą to mogą mieć - badania powyżej 3m to żadna
    wyższa szkoła rakietowa, więc może im górką robią, żeby mogli wejść na
    jakiś wiadukt, dach czy płot w czasie interwencji. A papiery na
    podnośnik ma strażak na dole i teoretycznie stamtąd kieruje. Największy
    znak zapytania to czy oni by rzetelbną psychologię przeszli;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 545. Data: 2023-02-19 19:55:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 19:45, J.F pisze:

    > Chyba juz zrozumial.

    Pewnie od dawna rozumie, ale się po prostu nie przyzna że się jebnął:P

    > Ale fakt, ze jak ma byc podejrzana, to wypadałoby przed przesluchaniem
    > zarzuty postawic.

    Żeby postawić zarzuty trzeba mieć uzasadnione powody i je przedstawić na
    piśmie. "może być" to nie jest uzasadniony powód. A jak mają rzetelne
    powody, to jasne że stawiać.

> [...]
    > rozmawiają, co jest przesłuchaniem i nie jest przesłuchaniem,
    > matce zarzut postawia, bo może winna, innym swiadkom nie postawią,

    Bo to wszystko wynika pieprzenia roberta. Przecież widzisz jego
    konsekwencje - policjantom nie można postawić bo nie da się w 100%
    udowodnić. Matce trzeba postawić bo nie ma żadnych danych. On po prostu
    pieprzy od rzeczy. Normalnie by się przyznał, że z tą matką to trochę
    odjechał i po sprawie. No ale się nie przyzna i będzie brnął w coraz
    większe absurdy.

    > Nie wiem czy tak mozna. Bez śledztwa?

    No oczywiście - przecież jak składasz zawiadomienie o podejrzeniu
    popełnienia czynu zabronionego to potem otrzymujesz powiadomienie o
    wszczęsciu lub odmowie wszczęcia postępowania - jak myślisz na jakiej
    podstawie tą decyzję podejmują - rzucają kostką - przecież postępowanie
    jeszcze nie wszczęte?

    Wierz robertowi to daleko zajdziesz;)

    > Bo to co prokurator/policjant widzi nie uzasadnia?

    Jest coś takiego jak rozpytanie chociażby.

    Zawsze wystawia:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 546. Data: 2023-02-19 20:20:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 19:55, Shrek pisze:
    > Żeby postawić zarzuty trzeba mieć uzasadnione powody i je przedstawić na
    > piśmie. "może być" to nie jest uzasadniony powód. A jak mają rzetelne
    > powody, to jasne że stawiać.

    Gdybyś choć widział wzór protokołu, to byś wiedział, ze piszesz głupoty.
    Jak słuchasz podejrzanego, to czasem w ogóle nie wydajesz postanowienia,
    tylko ustnie mu zarzut ogłaszasz. Nie zawsze tak można, ale co do zasady
    można, Podejrzanym ma dokąłdnie wiedzieć, o co jest podejrzany, a nie
    dlaczego.
    --
    Robert Tomasik

  • 547. Data: 2023-02-19 20:20:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 19:39, J.F pisze:
    > A mnie tak chodzi po glowie ... czy kulsony są dopuszczone do słuzby
    > na podnosniku?
    Może dlatego policjantów zamiast kulsonów wysłali :-P
    --
    Robert Tomasik

  • 548. Data: 2023-02-19 20:21:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 18:15, Kviat pisze:

    > Ekspert od AED pyta jak działa AED?

    Zdroworozsądkowo powinien coś zmienić u pacjenta. Skoro serce bije, to
    rozumie, że po zadziałaniu przestanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 549. Data: 2023-02-19 20:25:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 19:55:37 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Żeby postawić zarzuty trzeba mieć uzasadnione powody i je przedstawić na
    > piśmie. "może być" to nie jest uzasadniony powód. A jak mają rzetelne

    Tego chyba nie do konca rozumie.
    Ale byc moze RPO jest jakąś realną siłą, ze sie go boi.
    W Warszawie sie nie boją :-)

    > Bo to wszystko wynika pieprzenia roberta. Przecież widzisz jego
    > konsekwencje - policjantom nie można postawić bo nie da się w 100%
    > udowodnić.

    To jest zrozumiale - zawsze kulsonow bronił, i tak delikatnie :-)

> [...]
    > pieprzy od rzeczy. Normalnie by się przyznał, że z tą matką to trochę
    > odjechał i po sprawie. No ale się nie przyzna i będzie brnął w coraz

    No ale sam widzisz - to nie tylko jego opinia, bo tak stawiają
    zarzuty. Choc raczej nie oni - to juz prokurator.

> [...]
    > wszczęsciu lub odmowie wszczęcia postępowania - jak myślisz na jakiej
    > podstawie tą decyzję podejmują - rzucają kostką - przecież postępowanie

    Niby racja ... ale niech to Robert wyjasni ... z uzasadnieniem.
    Ale w KPK podstawa chyba jest.

    > Wierz robertowi to daleko zajdziesz;)

    > Jest coś takiego jak rozpytanie chociażby.

    No i tu mamy kolejną wersje - ze spytanie to juz przesluchanie.

    A jak nie wystawi?

    A nie mozna do sądu tego oprotestowac?

    J.

  • 550. Data: 2023-02-19 20:29:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 19:47:52 +0100, Shrek wrote:

    > Som - bez żadnego trybu! Skoro pytasz to jesteś terrorysta - nie
    > wychylaj się przez okno rano:P

    Oni nie maja stosunku pracy, to moze ich nie obowiązuje :-)

> [...]
    > wyższa szkoła rakietowa, więc może im górką robią, żeby mogli wejść na
    > jakiś wiadukt, dach czy płot w czasie interwencji.

    Brzmi sensownie.
    Z drugiej strony - skoro nie przewiduje sie pracy na wysokosciach,
    to po co.
    Z trzeciej - oni chyba inne badania mają, tzn na innej
    podstawie/zasadach ..

    > A papiery na
    > podnośnik ma strażak na dole i teoretycznie stamtąd kieruje.

    Do kierowania niewatpliwie cos tam ma, ale na górze chyba tez cos
    potrzebne.
    Ale to podglądanie Lotnych Brygad to było na podnosniku SP ?

    > Największy
    > znak zapytania to czy oni by rzetelbną psychologię przeszli;)

    Na zamowienie Policji :-)

    J.