  • 121. Data: 2023-01-30 23:07:23
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 22:58:27 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie odnosząc się do żadnej z tych spraw i tak ogólnie napiszę, że
    > rodziny zmarłych często szukają jakiś innych, niż racjonalne powody

    Tu nie tylko rodziny.

    > śmierci. Ludzie nie chcą przyjąć do wiadomości, ze ktoś się wziął i
    > wywrócił, uderzył głową w kamień i zmarł - przykładowo.

    No, Pyjas to tak nie bardzo wiadomo jak i od czego zmarl, chyba
    ze
    "W dokumentach śledztwa zachowała się notatka mówiąca wprost o
    zleceniu Marianowi Węclewiczowi przez agenta SB ps. ,,Janek" pobicia
    Pyjasa"

    Ale Przemyk ... tak jakos wyszedl z komisariatu, przewrocil sie,
    i uderzyl brzuchem w kamien ...

    > Czasem, gdy te
    > powody nie są absolutnie irracjonalne, to nawet organa ścigania to
    > badają. Bardziej przez szacunek dla rodziny zmarłego, niż ze zdrowego
    > rozsądku. Po za tym takie plotki nabierają później nowego rozmiaru i
    > ogarnięcie tego później. Im szybciej się przesłucha świadków, tym
    > mniejsza szansa na to, że sami się "napędzą" i potem będzie ciężko
    > ustalić, co świadek widział, a co wydaje mu się, że widział.

    No ale jak - przesluchac przeciez nie wolno, bo nie wiadomo, komu
    nalezy postawic zarzuty ...

    J.

  • 122. Data: 2023-01-30 23:13:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 23:07, J.F pisze:
    > Tu nie tylko rodziny.

    Ogólnie napisałem. Przy typowych sprawach to rodzina, znajomi. No
    trudno, by nagle Shrek rozpętywał aferę, ze zamordowano kogoś, kogo nie
    zna.

> [...]
    > Pyjasa"
    >
    > Ale Przemyk ... tak jakos wyszedl z komisariatu, przewrocil sie,

    Nie komentuję, bo nie mam żadnej sensownej wiedzy poza tą dostępną w
    Internecie. Skoro przez tyle lat nikt tego nie wyjaśnił, to my tu teraz
    mamy też niewielką szansę.

    > No ale jak - przesluchac przeciez nie wolno, bo nie wiadomo, komu
    > nalezy postawic zarzuty ...

    Szklana kula, wahadełko, fusy od kawy. jakoś dajemy radę :-P

    --
    Robert Tomasik

  • 123. Data: 2023-01-31 06:15:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo tortury są zabronione.

    Tym bardziej dziwne, że w przypadku stachowiaka twierdziłeś że nie ma
    czegoś takiego jak tortury w prawie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-01-31 06:19:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie odnosząc się do żadnej z tych spraw i tak ogólnie napiszę, że
    > rodziny zmarłych często szukają jakiś innych, niż racjonalne powody
    > śmierci.

    I słusznie - jakby mi dziecko na komisariacie zabili też by się starał/

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2023-01-31 06:22:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kiedy zrozumiesz, że absolutnie jest mi obojętne, co piszesz o
    > kulsonach? Nie są ludźmi i nie mają dóbr osobistych, które podlegają
    > ochronie.,

    Ej - nie przesadzasz trochę - rozumiem że można swojej pracy nie lubić,
    ale aż tak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-01-31 06:26:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 20:57, J.F pisze:

    > A przy innych, nie opisanych tu?

    NIe wiem - staramy się wszystkie grubsze jednak opisywać:P

    > Zaraz - byla tu opisana sprawa dziewczyny, ktorą ktos rzekomo
    > molestował, a policjanci ja potem obwozili po okolicy.
    > I rzekomo zle sie do niej odnosili, a sie nie nagralo, bo sie kamery
    > wyladowaly.

    Nie pamiętam. Ale jeśli się nie nagrało, to kulsony kłamią:P Ta zasada
    powinna być wpisana do prawa:P

    > Teraz mamy kolejną sprawe tych nastolatek i radiowozu na drzewie,
    > opis wygląda dramatycznie ... ale rezultatow to chyba szybko nie
    > poznamy :-)

    No ale że niby pismaki kłamały?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2023-01-31 08:00:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 28.01.2023 o 14:05, A. Filip pisze:
    > Gdyby Kaczyński miał płacić 50_000 PLN (ponieść koszty) słowem bym się w
    > jego obronie w tej sprawie nie odezwał. W przypadku moich sympatii
    > Raduś padł ciężką ofiarą finansowej wielkości własnego sądowego sukcesu.

    No ale przecież właśnie taką ofertę jaruś dostał - Sikorski publicznie
    ogłosił, że jak kaczor wpłaci 50 tyś na armię ukraińską to mu odpuści winy.

    --
    Mirek Ptak

  • 128. Data: 2023-01-31 08:02:34
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 31.01.2023 o 08:00, Mirek Ptak pisze:

    > No ale przecież właśnie taką ofertę jaruś dostał - Sikorski publicznie
    > ogłosił, że jak kaczor wpłaci 50 tyś na armię ukraińską to mu odpuści winy.

    gadasz z debilem nie ma sensu wykazywac mu ze jest debilem

  • 129. Data: 2023-01-31 08:24:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> pisze:

    > No ale przecież właśnie taką ofertę jaruś dostał - Sikorski publicznie
    > ogłosił, że jak kaczor wpłaci 50 tyś na armię ukraińską to mu odpuści
    > winy.

    No i udało ci się sporawą część wizerunku Radusia wybronić.
    Podasz linka żeby się zarchiwizowało na dziesięciolecia
    *z podanym wprost źródłem* ?
    W końcu "czas dobić watahy" też bywa regularnie odświeżane
    albo to jak min. Klich (PO) "nawet nie pomyślał" o zwolnieniu
    gen. Błasika po katastrofie lotniczej w Mirosławcu.

    Sprawa jest tak naprawdę najbardziej walką polityczną na polu prawa
    IMHO. *Samo* prawo to tu nie wszystko.

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

  • 130. Data: 2023-01-31 09:48:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 06:26:12 +0100, Shrek wrote:

    > NIe wiem - staramy się wszystkie grubsze jednak opisywać:P

    > Nie pamiętam. Ale jeśli się nie nagrało, to kulsony kłamią:P Ta zasada
    > powinna być wpisana do prawa:P

    Ale latwo uwierze, ze kamera o deklarowanych 12h pracy na bateriach
    po 11 juz nie dziala.

    No chyba, ze z tymi 12h sluzby to sklamali.

    No ale coz oni takiego zlego mogli powiedziec poszkodowanej?

    > No ale że niby pismaki kłamały?

    powiedzmy ... naklonili rodzine do przesadnych stwierdzen.

    J.