    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy wynajmuj???
    Date: Sun, 24 Sep 2006 11:19:54 -0500

    Awak wrote:
    > Witam
    >
    > Mam taki problem wynajmowa?em mieszkanie dla pary sporz?dzi?em z jednym z
    > nich umowe o wynajem mieszkania z okresem jednego miesi?ca wypowiedzenia.
    > Zasta?em ich jak sie wyprowadzali z mieszkania kt?re wynajmowali, nie
    > ureguluwali wszystkich op?at zosa?o ponad 300 z? za czynsz, oczewiscie
    > "zapomnieli" mnie powiadomi? miesi?c wcze?niej o ich zamiarze rozwi?zania
    > umowy.
    > Spo??dzi?em z nimi jeszcze pismo o kwoczie jak? maja mi jeszcze zap?aci? i
    > wezwa?em policj? by sporz?dzi?a notatk? o tym ca?ym zaj?ciu.

> [...]
    Jeśli umową masz z jednym to od drugiej nic nie uzyskasz, bo nie masz
    żadnego dokumentu na to, że z tą drugą cokolwiek cię wiązało.

    Pozostała ci droga sądowa.
    Akurat w twoim przypadku bardzo prosta, bo masz dokumenty na wszystko.
    Wyślij najpierw wezwanie do zapłaty z informacją, ze kierujesz sprawę do
    sądu w przypadku nie wpłacenia należnej kwoty w ciągu 14 dni.
    Może zapłacą.
    Teoretycznie sokor umowa mówiła o miesięcznym okresie wypowiedzenia, to
    jeszcze ci się należy zapłata za następny miesiąc i spokojnie w sądzie
    możesz o to wnioskować.
    A 300 zł można pożyczyć.