  • Data: 2006-09-24 08:49:26
    Temat: Nieuczciwy wynajmujący
    Od: "Awak" <f...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem wynajmowałem mieszkanie dla pary sporządziłem z jednym z
    nich umowe o wynajem mieszkania z okresem jednego miesiąca wypowiedzenia.
    Zastałem ich jak sie wyprowadzali z mieszkania które wynajmowali, nie
    ureguluwali wszystkich opłat zosało ponad 300 zł za czynsz, oczewiscie
    "zapomnieli" mnie powiadomić miesiąc wcześniej o ich zamiarze rozwiązania
    umowy.
    Spożądziłem z nimi jeszcze pismo o kwoczie jaką maja mi jeszcze zapłacić i
    wezwałem policję by sporządziła notatkę o tym całym zajściu.

    Prosze o podpowiedz jak moge dalej załatwic tą sprawę wiem ze mogę założyć
    im spraę cywilną ale jest to koszt około 300zł których na dzień dzisiejszy
    nie mam.
    Czy osoba która miszkała i nie był sporządzona z nią umowa tak samo
    odpowiada ja ta z sporządzoną umową

    pozdrawiam