  • 1. Data: 2003-12-18 22:23:51
    Temat: Nieuczciwy udziałowiec
    Od: "Filip" <j...@t...pl>

    Jak zadziałać w kierunku odebrania ( wyeliminowania ) osoby konkretnie
    udziałowca członka zarządu spółki z o.o. który z premedytacją działa na jej
    niekorzyść ,
    mając na to dowody .
    Udziały są podzielone na dwie części.

    Za wszelkie porady z góry dziękuję

    Filip

  • 2. Data: 2003-12-19 01:24:58
    Temat: Re: Nieuczciwy udziałowiec
    Od: "Seba" <g...@o...pl>

    Jeśli udziały są równe, uchwała zarządu odpada...
    W tej sytuacji chyba trzebaby zawiadomić prokuraturę o świadomym działaniu
    na szkodę spółki i mając ew. wyrok sądu w takiej sprawie możnaby coś
    zdziałać... Ale to dywagacja teoretyczna... nie mam pewności

  • 3. Data: 2003-12-19 07:50:42
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli udziały są równe, uchwała zarządu odpada...

    Nawet jesli nie bylyby rowne to uchwala wylaczyc wspolnika nie mozna.

    Jedyna droga jest powodztwo o wylaczenie wspolnika.

    Dan

  • 4. Data: 2003-12-19 12:22:11
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Filip napisał:

    > Za wszelkie porady z góry dziękuję

    jeżeli ten drugi wspólnik nie ma większości udziałów, to ciężko

  • 5. Data: 2003-12-19 15:12:05
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik lablador napisał:

    > Jedyna droga jest powodztwo o wylaczenie wspolnika.

    a kto ma legitymację czynną ? :)

  • 6. Data: 2003-12-19 16:05:32
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > a kto ma legitymację czynną ? :)

    Napewno nie zarzad. O uchwale zarzadu pisal Filip :)

    Dan.

  • 7. Data: 2003-12-20 14:49:56
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

> [...]
    > Jak zadziałać w kierunku odebrania ( wyeliminowania ) osoby konkretnie
    > udziałowca członka zarządu spółki z o.o. który z premedytacją działa na

    Z praktyki:
    Założyć nową spółkę i zacząć od nowa.
    Jeśli rzecz za duża, by zaczynać od początku to należy się nastawić na walke
    via prokuratura (szybko przekonacie się, że pewność, że ktoś działa na
    szkodę spółki to jeszcze nie dowody..). Tu efektem będzie spadek wartości
    lub nawet bankructwo tegoż biznesu..

    Pzdr
    Brodek

  • 8. Data: 2003-12-23 12:42:44
    Od: "Piotr Drewnik" <h...@x...pl>

> [...]
    > Jak zadziałać w kierunku odebrania ( wyeliminowania ) osoby konkretnie
    > udziałowca członka zarządu spółki z o.o. który z premedytacją działa na

    Polecam lekture art. 203, 266-269 KSH.

    --
    pozdrawiam
    piotr.drewnik