  • 1. Data: 2003-12-18 21:26:27
    Temat: Czy taksowka osobowa jest służbą miejską ?
    Od: "MAREK55" <m...@w...pl>

    Jeżeli tak, jaka jest podstawa prawna ?

  • 2. Data: 2003-12-18 21:40:08
    Temat: Re: Czy taksowka osobowa jest służbą miejską ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MAREK55" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:brt60v$ss4$1@mamut.aster.pl...

    Moim zdaniem nie, ale piszę na wyczucie, bo nie spotkałem się z ustawową
    definicją służby miejskiej.

  • 3. Data: 2003-12-21 02:36:59
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Moim zdaniem nie, ale piszę na wyczucie, bo nie spotkałem się z ustawową
    > definicją służby miejskiej.
    A moim zdaniem, również niczym nie popartym taksówka jest służbą miejską.

    Pasy dla autobusów są też dla taksówek. Są dla nich specjalne postoje
    oraz przywileje. No i taksówki przyczyniają się do lepszego postrzegania
    miasta przez obcych - mogą dotrzeć gdzie chcą itp. Według mnie nie można
    taksówek rozpatrywać w oderwaniu od ich roli.

    To tylko moje domysły na podstawie domysłów odnośnie przyczyny zadania
    powyższego pytania, więc prawda może być zupełnie inna.

    Może zapytaj w urzędzie miasta (na piśmie - będa musieli podać podstawę
    prawną odpowiedzi)?

    chester

    --
    "Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na
    przyjaciela, gdyby była mężczyzną." (Joseph Joubert)