  • 11. Data: 2004-10-20 21:28:27
    Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca - HELP
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Robert asmax" <d...@u...tenbit.pl> napisał:

    > Aha, bylbym zapomnial, bank przyjol do wiadomosci to co powiedzialem
    > (po rozmowie telefonicznej) i ma przyslac umowe i raty na kwote jaka
    > docelowo miala byc zaplacona w ratach (2k). W bok'u stwierdzili, ze
    > to nie pierwszy przypadek tego typu.

    podziwiam za uczciwosc!

    --
    Psychik

  • 12. Data: 2004-10-21 00:09:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert asmax wrote:

> [...]
    > miala byc zaplacona w ratach (2k). W bok'u stwierdzili, ze to nie pierwszy
    > przypadek tego typu. Ze sklepem puzniej juz nie rozmawialem.

    Podziwiam. Na Twoim miejscu dawno bym się wkurzył na takie potraktowanie
    przez ten 'sklep' i nie zapłacił im ani grosika - skoro miałbym
    pokwitowanie pełnej wpłaty (co innego gdyby grzecznie i uczciwie
    próbowali 'wyprostować' sprawę).

    ATSD kupowanie komputerów na raty... Czy to ma sens?

  • 13. Data: 2004-10-21 08:29:14
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 21 paź o godzinie 02:09, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ATSD kupowanie komputerów na raty... Czy to ma sens?

    A kupowanie samochodu na raty - jest sens?
    a mebli ...... ?

    --
    Herbi
    21-10-2004 10:28:40

  • 14. Data: 2004-10-21 11:36:34
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    nie

    > A kupowanie samochodu na raty - jest sens?

    nie

    > a mebli ...... ?

    tak - antyki

  • 15. Data: 2004-10-21 14:26:22
    Od: "Robert asmax" <d...@u...tenbit.pl>

    wiadomości news:cl6un8$jbv$4@news2.ipartners.pl...

    > Podziwiam. Na Twoim miejscu dawno bym się wkurzył na takie potraktowanie
    > przez ten 'sklep' i nie zapłacił im ani grosika - skoro miałbym
    > pokwitowanie pełnej wpłaty

    Aaaa, niechce sie zachowywac jak politycy...

    > (co innego gdyby grzecznie i uczciwie
    > próbowali 'wyprostować' sprawę).

    Hmm, probowali, owszem, ale juz po tym jak bank poinformowal sklep o
    konkretnej sprawie. Zaproponowali w sklepie nawet okolo 0,7k ze niby
    "daruja" (wsieklem sie) a 0,3 mam wplacic. Ja odpowiedzialem: musze sie
    porozumiec z moim prawnikiem. Jak to ludzie w takich sytuacjach szybko
    zdanie zmieniaja R.O.T.F.L.

    > ATSD kupowanie komputerów na raty... Czy to ma sens?

    Takie realia...

    ---

  • 16. Data: 2004-10-21 22:03:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herbi wrote:

    > A kupowanie samochodu na raty - jest sens?
    > a mebli ...... ?

    Widać znasz się na komputerach, jak kura na pieprzu...

  • 17. Data: 2004-10-21 22:05:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert asmax wrote:

    > Takie realia...

    Na Twoim miejscu albo bym poczekał, albo kupił używany i ewentualne
    stopniowo wymieniał komponenty.

    IMHO byłoby to znacznie bardziej opłacalne.