  • 31. Data: 2003-05-01 00:52:37
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Piotr C. p...@m...com news:b8pna3$k9q$1@topaz.icpnet.pl:

    > Współczuję dzieciakowi. Niedość, że ch... imie,
    > to jeszcze ojciec z objawami jakiejś choroby psychicznej ;-)

    Na dodatek ten ojciec nie potrafi pisać po polsku... (niedość)
    No i wychowany ,,stosownie", bo bez słów typu ch... nie potrafi
    się obejść. :)

    Skoro jesteś chory psychicznie, to może mógłbym jakoś pomóc? :)
    Mam kilku znajomych psychiatrów? :)

    E. :)

  • 32. Data: 2003-05-01 00:56:50
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 33. Data: 2003-05-01 01:49:26
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "tomekk" <g...@p...com> wrote in message
    >
    > Mercedes. Bardzo popularne imię.

    Tak, i od tego dziewczęcego imienia wziąła nazwę marka samochodu
    (czego nie da się powiedzieć o BMW, Alfa-Romeo itp., chociaż
    Romeo - z drugiej strony jak najbardziej)...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 34. Data: 2003-05-01 02:03:53
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
    > Powołałem do życia ducha. :)
    > Dałem Mu imię Eneuel, aby nawiązać
    > do Emmanuela, co oznacza Bóg z nami. :)
    > Wysłałem Go w świat i kazałem szukać
    > Miłości, ponieważ Bóg -- jest Miłością. :)

    Tiaaa... Koresponduje to zwłaszcza z Twoją wypowiedzią
    z postu news:b8opga$i7c$1@flis.man.torun.pl:

    "Jak będę Cię tak tłukł w ten [Twój] głupi
    łeb -- to Cię zabiję i nie zdoałm nadać
    tego imienia..."

    A tak poważnie - chcesz nadać to imię dziecku
    czy sobie? Jeżeli sobie, to (IMHO) urzędnik USC
    nie powinien mieć nic przeciwko, jeżeli dziecku
    - to nie wiem...

    I jeszcze jedno pytanie - jaki to wszystko ma związek
    z ascii-artem??? :-o

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 35. Data: 2003-05-01 02:41:57
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    PiotRek b...@W...wp.pl.invalid

    > A tak poważnie - chcesz nadać to imię dziecku
    > czy sobie? Jeżeli sobie, to (IMHO) urzędnik USC
    > nie powinien mieć nic przeciwko, jeżeli dziecku
    > - to nie wiem...

    Sobie. :)
    Jest mi to do czegoś potrzebne. :)

    > I jeszcze jedno pytanie - jaki to wszystko ma związek
    > z ascii-artem??? :-o

    Napisałem tam o kupie baranów (z pl.soc.prawo)
    którzy nie potrafią pisać po polsku i nie mają
    pojęcia co uczynić, żeby nadać takie nietypowe
    imię, i rozprawiają o Maryni (i nie o całej na
    dodatek) oraz są mało domyślni... :) I łatwiej
    mi było puścić crossposta, :) niż pisać, gdzie
    mają tego szukać. :)

    _,._
    __.' _)
    <_,)'.-"a\
    /' ( \
    _.-----..,-' (`"--^
    // |
    (| `; , |
    \ ;.----/ ,/
    ) // / | |\ \
    jgs \ \\`\ | |/ /
    \ \\ \ | |\/

    Na praa należy umieszczać AA, więc umieszczam.

    > Pozdrawiam

    Re. :)

    > --
    > PiotRek

    Eneuel (; in spe ;) Leszek Ciszewski. :)

  • 36. Data: 2003-05-01 07:11:23
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message

    (mogę zajść do stosownego urzędu
    > i zapytać) :)

    Chłopczyku. Idź, zapytaj, ale nie pisz tu już więcej,

  • 37. Data: 2003-05-01 08:23:49
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    PiotRek bell1876#wp.pl.invalid news:b8pvb4$9fp$1@news.onet.pl:

    > Tiaaa... Koresponduje to zwłaszcza z Twoją wypowiedzią
    > z postu news:b8opga$i7c$1@flis.man.torun.pl:

    > "Jak będę Cię tak tłukł w ten [Twój] głupi
    > łeb -- to Cię zabiję i nie zdoałm nadać
    > tego imienia..."

    Proponuję kurs powolnego czytania ze zrozumieniem.
    O tłuczeniu w głupi łeb pisał ktoś inny. Ja tylko
    zauważyłem, że rozwiązanie to (tłuczenie w głupi
    łeb) może nie doprowadzić mnie do zamierzonaego
    przeze mnie celu. (ja zamierzam nadać imię, :)
    nie zaś tłuc w czyjkolwiek łeb :) i wydaje mi
    się, że o tym piszę wyraźnie)

    OA:
    tłuczenie w głupi łeb:

    Here is a person with a
    headache:

    ________________________
    (_(((____________________)
    / |
    @@/ |
    @@@/____|@@
    @@@ , \@@@
    @@@@@ (*) (*)@@
    @@@@@@ , \ \@
    @@@@@@ __) )
    @@@@@@ ,________( _ | |
    @@@@@ /|_|_|_|_| | ' |__|
    @@@@@ | A |_|| _ | |
    @@@@@ | _ __ __ |_| | |
    @@@@@ \|_|__|__| | |
    @@@@@ \
    @@@ _______)
    ejm ) (

    http://www.ascii-art.de/ascii/ghi/headache.txt

    E. :)

  • 38. Data: 2003-05-01 12:55:26
    Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom>

    Eneuel Leszek w <b8pjlb$1dl$1@flis.man.torun.pl> pisze:

    > Pytam. I powtórzę swoje pytania:

    > Czy można nadać dziecku imię nietypowe?
    > Czy można nadać/dodać dorosłemu imię nietypowe?
    > Jeżeli tak -- to w jaki sposób do tego podejść? :)

    Jest przypadek Jalu Kurka. Takie imię wymyślił sobie w dzieciństwie,
    tak zwracali się do niego jego bliscy, takim imieniem podpisywał swoje
    książki. Na tej podstawie zmienił imię w dokumentach. Tzn. że pod
    takim imieniem jest znany. Nie jestem prawnikiem i nie znam
    szczegółów, ani podstawy prawnej.

    Zenon Grodzki

  • 39. Data: 2003-05-01 21:42:36
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> niebacznie
    popelnil news:b8opgc$i7c$2@flis.man.torun.pl:

    > No tak... Szesnaście postów i brak odpowiedzi...
    > Chyba trafiłem na złą grupę... ;)

    Na temat:
    Nie jestem w stanie podać Ci źródła do odpowiednich przepisów -
    będzie coś w aktach stanu cywilnego. Temat już pojawił się na grupie
    - sprawdź archiwum. Z tego co pamiętam: nie ma podstaw prawnych do
    posługiwania się jakimś urzędowym wykazem imion dla OCENY chęci
    rodzica/zainteresowanego w wyborze imienia. Służy on ew. przy
    nadawaniu imion "z urzędu" przy braku zdecydowania/zgodności rodziców
    i nadawaniu imion NN.
    Poza tematem:
    jeżeli posuwasz się do impertynencji, nie licz na rzeczowe odpowiedzi
    - szczególnie że w dłuuuugi weekend co bardziej fachowi bywalcy chyba
    gdzieś wybyli...

    BTW wole Andale Mono - AA lepiej wyglada

  • 40. Data: 2003-05-01 22:14:06
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    > PiotRek bell1876#wp.pl.invalid news:b8pvb4$9fp$1@news.onet.pl:

    Scancelowałeś tego posta? :-o

    ^^^^

    > Proponuję kurs powolnego czytania ze zrozumieniem.

    Przecież nie odpisywałeś sam sobie, tylko Tristanowi A.

    > Here is a person with a
    > headache:
    > [...]

    Ładne :-)