  • 11. Data: 2003-04-30 10:15:07
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Rafał" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b8o4bi$l1l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > znajdować się w urzędowym wykazie imion. Znam przupadek w którym pewien
    > maniak CB radio chciał nazwać swoją córeczkę Antena i w USC nie zgodzono
    > się na takie imię.
    > Regulacje prawne odnośnie imion znajdują się albo w KRO albo ustawie o
    > aktach USC coś koło tego teraz nie chcę mi się sprawdzać

    I całe szczescie ze takim "prawdziwkom" zabrania sie nadawać takie imiona.
    Bo jak bedzie czulo sie czlowiek z imieniem, ktorego nawet ojciec wstydzi
    sie podac publicznie...

    tomekk

  • 12. Data: 2003-04-30 10:48:46
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message

    > KK p...@g...pl news:b8o6d3$eq1$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Gdyby nie mogli -- to bym nie pytał. :)

    No to o co ci chodzi.?
    Albo ci odmówią, albo przyjmą. oczekujesz czegoś więcej.
    Odmówili ci już.

    > Proponuję kurs powolnego czytania ze zrozumieniem...
    > Piszę o imieniu nietypowym...

    A uważasz, że w Polsce jest to typowe imię.

    Można, jeśli urząd nie odmówi nadania takiego imienia.

    Tak samo. Nie ma nietypowej procedury nadawania imion "niezywkłych"

    Może napisz wreszcie o co ci chodzi.
    Czy chodzi o dziecko, czy chcesz zmienić imię osoby dorsołej.
    Już nic nie rozumiem czego oczekujesz.

    A może napiszesz co to za imię, na które ktoś się krzywi.

    Kurcze człowiek coś chce ci pomóc, a tym masz pretensje.

  • 13. Data: 2003-04-30 10:55:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    "tomekk" <g...@p...com> popełnił 30 kwi 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:1910-1051697770@213.17.128.66:

    i tyle

    A dlaczego?!
    Dlaczego obywatel polski nie może nadać swojemu dziecku imienia
    rozpowszechnionego w jego narodzie a niewystępującego w polskim
    urzędowym spisie?
    Np. Ismail, Jezus, Mao, Benazir czy nawet Aiko (i odróżnij tu płeć)

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2003-04-30 11:13:09
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > urzędowym spisie?
    > Np. Ismail, Jezus, Mao, Benazir czy nawet Aiko (i odróżnij tu płeć)

    Wlasnie, czy chocby Alfa-Romeo, Beemka, czy Krajsler - piekne imiona z
    tradycjami, albo takie z innej beczki (nie mniej popularne): Chudy, Młody,
    Siwy czy Misiek slyszalem o wielu ludziach noszacych te imiona.
    To nie sprawiedliwe. Mysle dzisiejsze dzieci bedą w przyszłości
    nieszczęśliwe nie mogąc oficjalnie nosic takich imion...
    t.

  • 15. Data: 2003-04-30 11:20:26
    Od: t...@w...pdi.net

    poreba <d...@p...com> wrote:

    > A dlaczego?!

    Bo cos tu zalezy od urzedasow wiec jest objete standardowym zestawem
    biurokratycznych atrybutow. A ze bez sensu...

    Ciekawe jaki urzedowy wykaz zabroni jakiemus idiocie nazywac dziecko Antena?

    > pozdro
    > poreba

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 16. Data: 2003-04-30 11:32:08
    Od: n...@i...pl

    > Ciekawe jaki urzedowy wykaz zabroni jakiemus idiocie nazywac dziecko Antena?

    Nazywać sobie można, jak się chce. Ale wówczas dziecko nie musi zmieniać
    takiego "nazywania" urzędowo.
    Fakt, że nazywam swojego trzylatka "Minio" nie będzie procentował w
    przyszłości. Ale nie chciałabym być w skórze mojego syna, gdyby Minio było jego
    formalnym imieniem ;)

    pozdrawiam

    Monika

  • 17. Data: 2003-04-30 11:41:32
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt, że nazywam swojego trzylatka "Minio" nie będzie procentował w
    > przyszłości. Ale nie chciałabym być w skórze mojego syna, gdyby Minio było
> [...]

    A ja w Twojej kiedy Minio dorosnie... :-)))))

    tomekk

  • 18. Data: 2003-04-30 12:15:58
    Od: n...@i...pl

    > A ja w Twojej kiedy Minio dorosnie... :-)))))

    Nie zajarzyłam :( Czyżby wszystkie dzieci, których imiona były idiotycznie
    zdrabniane, mordowały swoich rodziców ? ;) (BTW gdyby miał zamordować autora
    tego zdrobnienia, musiałby popełnić samobójstwo ;))

    pozdrawiam

    Monika

  • 19. Data: 2003-04-30 12:50:54
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

> [...]
    autora
    > tego zdrobnienia, musiałby popełnić samobójstwo ;))

    Sorki... Mialem na mysli, że gdybys, miala w glowie poprzewracane i na
    prawde dala synkowi na imie Minio...
    To kiedyś, gdy dorośnie mogło by mu to się nie bardzo podobać... Chyba nie
    byłby Ci zbytnio za to wdzxięczny :-))))
    Oczywiście wcześniej w przedszkolu i szkole odcierpiał by swoje...

    Pozdrawiam,

    tomekk

  • 20. Data: 2003-04-30 12:50:57
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "tomekk" <g...@p...com> wrote in message
> [...]
    > To nie sprawiedliwe. Mysle dzisiejsze dzieci bedą w przyszłości
    > nieszczęśliwe nie mogąc oficjalnie nosic takich imion...

    Mercedes. Bardzo popularne imię.