eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesprawny silnik kupiony przez Internet › Re: Niesprawny silnik kupiony przez Internet
  • Data: 2004-07-30 15:14:14
    Temat: Re: Niesprawny silnik kupiony przez Internet
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > sorry ale "widziały gały co brały" jezeli sprzedawca nie udzileal
    > gwarancji,
    > > a i silnik byl odbierany osobiscie i sprawdzany, dzialal, zadnych
    usterek
    > > nie wykryto to nic nie mozesz zrobic.
    >
    > A jakbym kupil np. komputer: wlaczam, dziala, wszysko ok, place, biore.
    > Potem sie np. okazuje, ze sie po godzinie resetuje. Czy moge domagac sie
    > zwrotu pieniedzy od sprzedajacego jesli on zapewnial mnie (ustnie, tudziez
    > np. na Allegro) ze wszystko jest z nim w porzadku?

    Jak by byl zapis co rozumie poprzez wporzadku to mozliwe.




    Juz pominmy ta pompe, ale
    > pewne usterki (o ktorych sprzedawca wiedzial) moga wyjsc dopiero po jakims
    > czasie.

    ale Pan nie kupuje w sklepie gdzie ma gwarancje, ani tez poprze poczte gdzie
    ma Pan
    prawo zwrocic towar tylko odbiera osobiscie a przed tym sprawdza.

    Czy na sprzedajacym nie ciazy zadna odpowiedzialnosc za sprzedany
    > towar jesli nabywca juz sie zdecyduje? Slyszalem, ze np. w komisie mamy
    > prawo domagac sie rocznej rekojmi...

    Pan nie kupil w komisie.

    >
    > pozdrawiam,
    > Luk

    P.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1