  • Data: 2004-07-31 19:31:23
    Temat: Re: Niesprawny silnik kupiony przez Internet
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "greg" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cegh8l$kp6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no tak, ale mozna powolac bieglego, ktory stwierdzi, ze taki silnik moze
    > pracowac przez jakis czas bez tych rzeczy,

    Zapłaci za biegłego, którego ekspertyza na nic się nie zda bo w zaden sposob
    ów biegły nie ustali, ze silnik był pozbawiony tych elementów w chwili
    przekazania go osobie upoważnionej do odbioru

    >dodatkowym argumenteem
    > przemawiajacym na korzysc naszego zainteresowanego jest fakt, ze ten
    silnik
    > jest w stanie gorszym niz opisywal go sprzedajacy (z tym nie powinno byc
    > problemu).

    A ja widzę problem - był odbiór osobisty, ktoś towar przyjął więc
    podnoszenie ze byl w stanie gorszym niz opisywał sprzedajacy jest
    bezsensowne. Po pierwsze mogł zostac pozbawiony cześci i uszkodzony na
    odcinku odbierający towar - kupujący - wreszcie sam kupujący mógl z silnika
    sobie wymontować co mu jest potrzebne i teraz twierdzić ze silnik był
    niekompletny. Wątpię aby sąd przyznal rację kupującemu. Zamiast wiec tracić
    czas na sądy kupujący powinien wyciągnąc wniosek zeby zlecac jakies zadania
    osobom, ktore mają jakies pojęcie o materii w której występuja.

    HaNkA